×
×

دانلود کنید؛

  • کد نوشته: 95296
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • شاید برای جمعیت حاضر در میدان تایمز نیویورک که به شدت به دنبال آماده کردن بساط شب کریسمس و جشن آغاز سال نو بودند اجرای قطعه‌ی «ماما»ی آندرا بوچلی توسط یک نوازنده‌ی دوره‌گرد چیز عجیبی نباشد ولی وقتی آن نوازنده‌ی دوره‌گرد خود بوچلی باشد ماجرا از زمین تا آسمان فرق می‌کند. این خواننده‌ی معروف اپرا […]

    دانلود کنید؛
  • video_2015-12-23_19-30-20.mov_20151225_105919.534شاید برای جمعیت حاضر در میدان تایمز نیویورک که به شدت به دنبال آماده کردن بساط شب کریسمس و جشن آغاز سال نو بودند اجرای قطعه‌ی «ماما»ی آندرا بوچلی توسط یک نوازنده‌ی دوره‌گرد چیز عجیبی نباشد ولی وقتی آن نوازنده‌ی دوره‌گرد خود بوچلی باشد ماجرا از زمین تا آسمان فرق می‌کند.

    این خواننده‌ی معروف اپرا چند روز پیش به منظور حمایت از کارتن‌خواب‌ها و بی‌سرپناهان نیویورک با یک گیتار آکوستیک در گوشه‌ای از میدان تایمز شروع به اجرای قطعه‌ی ماما می‌کند، این اجرا فقط چند دقیقه به طول می‌انجامد اما انبوهی از افراد هیجان‌زده و متعجب خیابان‌های اطراف را متوجه خود می سازد تا یک خاطره خوب در روزهای آخر سال ۲۰۱۵ در ذهن همه آنها ثبت شود. جالب اینجاست که آندره بوچلی در همین چند دقیقه نزدیک به ۵۰۰ دلار از اجرای خیابانی‌اش عایدی داشته که همه را به یکی از انجمن‌های حمایت از افراد بی‌سرپناه تقدیم می‌کند. این ویدئو روز گذشته در صفحه‌ی فیس‌بوک شبکه تلویزیونی RTL به اشتراک گذاشته شد.

    +دانلود ویدئو

    https://musiceiranian.ir/?p=95296
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *