×
×

سوم دی ماه سال جاری

  • کد نوشته: 95185
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • دکتر «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی این هفته در برنامه موسیقایی «عندلیب» که پنچشنبه شب پخش خواهد شد، حضور می یابد.
    +آلبوم «سوی بی سو» به آهنگسازی «علی نجف پور» و آواز «امیر اثنی عشری» به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود

    سوم دی ماه سال جاری
  • دکتر «امیر اثنی عشری»

    دکتر «امیر اثنی عشری»

    دکتر «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی این هفته در برنامه موسیقایی «عندلیب» که پنچشنبه شب (سوم دی ماه) پخش خواهد شد، حضور می یابد.

    اثنی عشری با اعلام این خبر به خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این زمینه توضیح داد و گفت: «عندلیب برنامه ای است پیرامون موسیقی ایرانی که در بخش های مختلف به صورت تخصصی، به موسیقی ایرانی، هنرمندان و اهالی موسیقی می پردازد. در این برنامه نیز بنده در بخش گفتگو با یک هنرمند درباره آواز و شعر، در موسیقی ایرانی سخن خواهم گفت و نمونه آثاری از بنده نیز پخش خواهد شد.»

    وی در خصوص فعالیت های آتی خود گفت: «در هفته های آتی اثر «سوی بی سو» به آهنگسازی هنرمند گرامی علی نجف پور و آواز بنده، از سوی نشر آوای خورشید منتشر خواهد شد و اسفند ماه سال جاری نیز کنسرتی را در ارتباط با همین اثر، با گروه مهبانگ به روی صحنه خواهیم برد.»

    شایان ذکر است که در برنامه «عندلیب» که پنچشنبه شب ها ساعت ۲۲ از رادیو ایران پخش می شود، «زهره سربازی» به عنوان تهیه کننده، «مهرزاد هویدا» کارشناس محتوایی و «فاطمه آل عباس» به عنوان مجری حضور دارند.

    musiceiranianA

    https://musiceiranian.ir/?p=95185
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *