×
×

شنبه پنجم دی‌ماه سال جاری

  • کد نوشته: 95021
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • هفتمین شب آواز ایرانی میزبان «حمیدرضا نوربخش» خواننده و مدرس آواز سنتی و ردیف موسیقی ایرانی خواهد بود.
    + ورود به این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

    شنبه پنجم دی‌ماه سال جاری
  • حمیدرضا نوربخش و نوید دهقان

    حمیدرضا نوربخش

    هفتمین شب آواز ایرانی میزبان «حمیدرضا نوربخش» خواننده و مدرس آواز سنتی و ردیف موسیقی ایرانی خواهد بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه که روز شنبه پنجم دی‌ماه ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، حمیدرضا نوربخش (خواننده، مدیرعامل خانه موسیقی و مدیر جشنواره موسیقی فجر) پیرامون «نگاهی به آواز از گذشته تا به امروز و جایگاه تکنیک در آواز ایران» سخنرانی می‌کند.

    خواننده آلبوم‌‌های موسیقی «آسمان»، «پرده عشاق»، «پنهان چو دل» و «کوچ بنفشه‌ها» در این نشست ماهانه به بررسی نگاهی به تاریخچه آواز در صد سال اخیر خواهد پرداخت و بخش دیگری از صحبت‌‌های او به «جایگاه تکنیک در آواز ایران» اختصاص خواهد داشت.

    گفتنی است کاظم واعظی، مصطفی حامدی، داوود حاجی‌حیدری و فاضل جمشیدی از دیگر خوانندگانی هستند که در این نشست ماهانه به اجرای آواز می‌پردازند. این در حالی است که حسن جعفری‌تبار، امین میراحمدی، فرامرز کلانتری، حسین پرنیا و پژمان پرنیا نیز به عنوان نوازندگان این محفل خواهند بود.

    هفتمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه پنجم دی‌ماه ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=95021
       
    برچسب ها حمیدرضا نوربخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *