×
×

با همراهی گروه موسیقی «خزان»

  • کد نوشته: 94693
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «خزان» با عنوان «زمزمه ها» به خوانندگی «مجتبی عسگری» و آهنگسازی «سامان صادقیان» در شهر اصفهان برگزار می شود.
    +در این اجرا قطعه بی کلام «نوروز» از استاد حسین علیزاده به صورت گروه نوازی برای مخاطبان اجرا می شود

    با همراهی گروه موسیقی «خزان»
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    کنسرت گروه موسیقی «خزان» با عنوان «زمزمه ها» به خوانندگی «مجتبی عسگری» و آهنگسازی «سامان صادقیان» در شهر اصفهان برگزار می شود.

    مجتبی عسگری با اعلام این خبر به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «این کنسرت طی تاریخ های ۲۶ و ۲۷ آذرماه در تالار فرشچیان شهر اصفهان برگزار خواهد و در این اجرا قطعات «دشت، کلام فریدون مشیری»، «بهار، بی کلام»، «نوروز ۶۲ با آواز (حسین علیزاده)،کلام سایه»، «شوق دیدار، کلام سایه»، «ساز و آواز آی آدمها، کلام نیما یوشیج»، «خزان، بی کلام» و «زمزمه ها، کلام دکتر شفیعی کدکنی» را اجرا خواهیم کرد. البته ناگفته نماند که در این اجرا قطعه بی کلام «نوروز» از استاد حسین علیزاده به صورت گروه نوازی برای مخاطبان به اجرا در خواهیم آورد.»

    عسگری در ادامه این گفتگو، افزود: «در این اجرا هنرمندانی چون سامان صادقیان (نوازنده تار و آهنگساز)، میثاق مهرپور (عود)، روح الله الله داری (نی)، ذبیح الله وحید (کمانچه)، محمد جمشیدی(تمبک) و پویان جمشیدی(دف) به عنوان نوازنده حضور دارند.»

    شایان ذکر است که آلبوم تصویری «سرو خرامان» چندی پیش به آهنگسازی «سامان صادقیان» و آواز «مجتبی عسگری» منتشر شده بود.

    پوستر کنسرت مجتبی عسگری

    پوستر کنسرت مجتبی عسگری

    https://musiceiranian.ir/?p=94693
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *