×
×

بی‌توجهی به هنرمندان در جوار مولانا!

  • کد نوشته: 94534
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • موسیقی ما در خبری نوشت: کل گروه موسیقی ایرانی که برای اجرای بزرگداشت مولانا به قونیه رفته است، به علت مسمومیت شدید در بیمارستان بستری شدند. به گزارش خبرنگار موسیقی ما از قونیه، محمد دلنوازی، حسین پرنیا، بهزاد خدارحمی، میلاد مرادی، همسر و پسر حسین پرنیا و همسر محمد دلنوازی که همگی در هتل هیلتون […]

    بی‌توجهی به هنرمندان در جوار مولانا!
  • موسیقی ما در خبری نوشت:

    Photo(31)_0کل گروه موسیقی ایرانی که برای اجرای بزرگداشت مولانا به قونیه رفته است، به علت مسمومیت شدید در بیمارستان بستری شدند. به گزارش خبرنگار موسیقی ما از قونیه، محمد دلنوازی، حسین پرنیا، بهزاد خدارحمی، میلاد مرادی، همسر و پسر حسین پرنیا و همسر محمد دلنوازی که همگی در هتل هیلتون قونیه اقامت داشتند، چند ساعت بعد از شام روز ۵شنبه، دچار دل درد خیلی شدید، تهوع و… شدند و یکی یکی به بیمارستان منتقل شدند.

    به گزارش سایت موسیقی ما، این مسمومیت به خاطر خوردن پوره سیب زمینی مسموم ایجاد شده و با این وجود هتل زیربار این مسئولیت نمی‌رود. این دل درد و مسمومیت فرا‌تر از مسمومیت معمولی ست و گویا بیمارستان بعد از کلی آزمایش خون و آزمایشات معمول دیگر گفته که آن‌ها حتی مشکوک به وبا هستند، چرا که آب سبز رنگ از بدن بیماران خارج می‌شود و گفته می‌شود در این نوع بیماری کلیه و کبد دچار آسیب دیدگی شدید می‌شوند. بنابر این گزارش ۲۴ نفر ایرانی از فرودگاه به این هتل رفتند و در آن اقامت گزیدند و کلیه کسانی که از این پوره سیب زمینی مصرف کرده‌اند دچار این عارضه شده و در بیمارستان بستری شده‌اند. ناگفته نماند بنابر اعلام بیماران، بیگدلی سفیر ایران در ترکیه پیگیر احوال این هنرمندان و ایرانیان بستری شده در بیمارستان است. یکی از خبرگزاری‌های ترکیه اعلام کرده که تعدادی مسموم شدند و بعد از مراجعه به بیمارستان مرخص شدند درحالی که بیماران اعلام کرده‌اند به علت این مسمومیت شدید تقریبا چهار روز است که چیزی نخورده‌اند و مسئولان هتل و دیگر مسئولان رسمی ترکیه‌ای اقدامی برای بهبود آن‌ها انجام نداده‌اند.

    لازم به ذکر است این گروه موسیقی از ایران به ترکیه اعزام شده بودند تا به خوانندگی عبدالحسین مختاباد برنامه‌ای را در بزرگداشت مولانا اجرا کنند اما پزشک مختاباد به او به خاطر مشکل قلبی اجازه سفر نداده بود اما مقرر شده بود که گروه برنامه‌ای مستقل را برای علاقمندان موسیقی ایرانی اجرا کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=94534
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *