×
×

«رضا خرم» بیان کرد:

  • کد نوشته: 94491
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام آذر ۱۳۹۴
  • ۹ دیدگاه
  • آلبومی باکلام از ساخته های زنده یاد همایون خرم به جای مانده که فرزند این آهنگساز فقید برای ضبط بخش آوازی آن در جستجوی یافتن خواننده ای است که بتواند از عهده اجرایش برآید. فرزند همایون خرم با اعلام این خبر گفت: این آلبوم ۶ قطعه موسیقی دارد که سه قطعه آن بر روی اشعار […]

    «رضا خرم» بیان کرد:
  • همایون خرم

    همایون خرم

    آلبومی باکلام از ساخته های زنده یاد همایون خرم به جای مانده که فرزند این آهنگساز فقید برای ضبط بخش آوازی آن در جستجوی یافتن خواننده ای است که بتواند از عهده اجرایش برآید.

    فرزند همایون خرم با اعلام این خبر گفت: این آلبوم ۶ قطعه موسیقی دارد که سه قطعه آن بر روی اشعار بیژن ترقی است. یک قطعه آن بر روی اشعار هوشنگ ابتهاج،یک قطعه بر روی شعر سعدی و یک قطعه دیگر بر روی شعر مولوی است.

    رضا خرم افزود: بسیاری به ما پیشنها کردند که این اثر در خارج از ایران و به صورت زیر زمینی منتشر شود ولی هم ترجیح خودم این نیست و هم علاقه پدرم اینگونه نبوده .من دوست دارم این اثر با صدایی مناسب و در یک شرایط خوب فرهنگی منتشر شود.

    فرزند زنده یاد همایون خرم با اشاره به اینکه برای خواندن این اثر نیاز به صدایی خاص داریم،خاطرنشان کرد: ما در ایران گزینه های کمی داریم که از بتواند این اثر را بخواند و همانی بشود که پدر خدابیامرزم می خواست.

    وی همچنین چندی پیش از انتشار آلبوم جاودانه های ۳ خبر داده بود که در دستگاه چهارگاه اجرا شده و جزو آثاری به شمار می آید که در طول سالهای ۷۹ تا ۸۶ ضبط آن صورت گرفته است.

    همچنین فرزند خرم درباره بنیاد همایون خرم گفته: سال گذشته قرار بود این بنیاد را برای حفظ آثار به جای مانده از پدرم راه اندازی کنیم ولی به دلیل شرایط سخت مجوز، از آن منصرف شدیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=94491
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *