×
×

در سفر رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به ارمنستان انجام شد

  • کد نوشته: 94444
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • محمود صلاحی در ادامه حضور در پایتخت ارمنستان از سالن‌های اپرا و ارکستر فیلارمونیک بازدید کرد، این بازدید‌ها به منظور اجرای اپرای رستم و سهراب لوریس چکنواریان که در آینده نزدیک با همکاری دو کشور در ایروان برگزار می‌شود، صورت گرفت. به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی در بازدید از […]

    در سفر رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به ارمنستان انجام شد
  • ۱۳۹۴۰۹۲۱۱۳۰۳۳۳۰۷۶۶۹۳۱۵۴محمود صلاحی در ادامه حضور در پایتخت ارمنستان از سالن‌های اپرا و ارکستر فیلارمونیک بازدید کرد، این بازدید‌ها به منظور اجرای اپرای رستم و سهراب لوریس چکنواریان که در آینده نزدیک با همکاری دو کشور در ایروان برگزار می‌شود، صورت گرفت.

    به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی در بازدید از موزه نسخ خطی ماتنادران درباره انتشار نسخه منحصر به فردی از شاهنامه فردوسی که در این موزه نگهداری می‌شود با مسئولان این موزه رایزنی و برای چاپ فاکسیملیه (تصویر برگردان) نسخه نفیس شاهنامه موزه ماتنادران اعلام آمادگی کرد.

    وی همچنین با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

    صلاحی در ادامه حضور در پایتخت ارمنستان از سالن‌های اپرا و ارکستر فیلارمونیک نیز بازدید کرد. این بازدید‌ها به منظور اجرای اپرای رستم و سهراب لوریس چکنواریان که در آینده نزدیک با همکاری دو کشور در ایروان برگزار می‌شود، صورت گرفت.

    بازدید از موزه ملی ارمنستان و دیدن آثار هنرمندان ارمنی از دیگر برنامه‌های سفر رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به ارمنستان بود.

    رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین در سه شب پایانی ماه صفر در جمع ایرانیان مقیم ایروان در مسجد کبود ایروان سخنرانی کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=94444
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *