0

اتفاقات جالب در تلویزیون

  • کد خبر : 9439
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۰

سیمای جمهوری اسلامی چهارشنبه شب با پخش تیزر جدید فیلم «اخراجی‌ها ۳» نشان داد برای جذب مخاطب ـ چه برای خود و چه برای فیلم ده‌نمکی ـ حاضر است خطوط قرمز خود را نیز بشکند. تیزر تبلیغاتی «سوسن‌خانم» که مدت‌هاست در فضای اینترنتی منتشر شده و حتی برخی هموطنان نیز به تقلید از آن کلیپ‌های […]

سیمای جمهوری اسلامی چهارشنبه شب با پخش تیزر جدید فیلم «اخراجی‌ها ۳» نشان داد برای جذب مخاطب ـ چه برای خود و چه برای فیلم ده‌نمکی ـ حاضر است خطوط قرمز خود را نیز بشکند.

تیزر تبلیغاتی «سوسن‌خانم» که مدت‌هاست در فضای اینترنتی منتشر شده و حتی برخی هموطنان نیز به تقلید از آن کلیپ‌های متعددی در داخل و خارج کشور ساختند، جزء بخش‌های اصلی فیلم اخراجی‌هاست، اما با توجه به سابقه عدم پخش ترانه «واویلا لیلی» در تیزر تبلیغاتی و زمان پخش کامل «اخراجی‌ها ۲» توقع پخش «سوسن‌خانم» از تلویزیون کاملا توقع نابه‌جایی بود اما چهارشنبه شب در اقدامی قابل تامل، تیزر «اخراجی‌ها ۳» همراه با پخش قسمت‌هایی که امین حیایی «سوسن خانم» را اجرا می‌کند، پخش شد تا نشان دهد تلویزیون برای جذب مخاطب، خطوط قرمز خودش را هم می‌شکند.

اگرچه تلویزیون از حامیان اصلی فیلم تازه ده‌نمکی محسوب می‌شود و از هر فرصتی در رادیو و تلویزیون برای تبلیغ این فیلم و یا دعوت از کارگردان و عوامل این فیلم استفاده می‌کند؛ مانند حضور کارگردان فیلم در برنامه سال تحویل یکی از شبکه‌های سیما. این اتفاق اگر برای سایر هنرمندان و محصولات هنری و تبلیغ برای رونق فضاهای فرهنگی از جمله سینما اتفاق بیافتد و همچنین بازنگری در برخی خطوط قرمز خودساخته سیما باشد، می‌تواند قابل توجیه باشد.

منبع: آخرین نیوز - akharinnews.com
لینک کوتاه : https://musiceiranian.ir/?p=9439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.