×
×

آیدین احمدی‌نژاد: سرپرست قانونی من هستم

  • کد نوشته: 94381
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • سرپرست ارکستر پارسیان با اعلام اینکه مشغول برنامه ریزی و امکان سنجی مالی برای ادامه کار ارکستر است، انحلال این ارکستر خصوصی را تکذیب کرد. آیدین احمدی نژاد با تکذیب خبر انحلال ارکستر پارسیان توضیح داد: بر اساس مدارک موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تفاهم اعضای ارکستر، از سال ٨٩ بنده همچنان […]

    آیدین احمدی‌نژاد:  سرپرست قانونی من هستم
  • ۱۶۲۰۱۵۶سرپرست ارکستر پارسیان با اعلام اینکه مشغول برنامه ریزی و امکان سنجی مالی برای ادامه کار ارکستر است، انحلال این ارکستر خصوصی را تکذیب کرد.

    آیدین احمدی نژاد با تکذیب خبر انحلال ارکستر پارسیان توضیح داد: بر اساس مدارک موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تفاهم اعضای ارکستر، از سال ٨٩ بنده همچنان سرپرست ارکستر پارسیان هستم لذا هرگونه اعلام رسمی در مورد فعالیت‌های این مجموعه مانند اجرای برنامه ها یا حتی انحلال باید توسط اینجانب صورت گیرد و از دیگر اعضای محترم گروه پارسیان خواهشمندم به علت مسئولیتی که بر دوش دارم و همچنین پیشگیری از ایجاد سوءتفاهم از اطلاع رسانی موردی و شخصی در مورد ارکستر خودداری کنند.

    وی با اشاره به اینکه مدارک گفته‌های وی مبنی بر سرپرستی ارکستر پارسیان در وزارت ارشاد موجود است، بیان کرد: بهتر است قبل از اخذ خبر از هنرمندان و نشر آن از صحت مطالب و ادعاهای مطروحه اطمینان کامل حاصل کنیم. البته اساساً این علاقه به اعلام انحلال پارسیان توسط افراد ذیربط و حتی بی ربط برای من جالب و تامل برانگیز است.

    سرپرست ارکستر زهی پارسیان با ا بیان اینکه در تمامی اجراها از سال ٨٩ تا کنون تمام مسئولیت‌های قانونی، مالی و اجرایی را بر عهده داشته است، گفت: تا وقتی پای کار در میان است بر لب گود می نشینیم ولی برای اعلام انحلال از یکدیگر سبقت می گیریم.

    این عضو قبلی و مستعفی ارکستر سمفونیک تهران در بخش دیگری از صحبت هایش درباره فعالیت های اخیر این مجموعه موسیقایی نیز گفت: در مورد ارکستر سمفونیک من از همان روز اول اعتقاد داشتم که تا قرارداد و بیمه اعضا حل نشوند، ارکستر هنوز برای من تشکیل‌شده نیست زیرا نبود قراردادها باعث این خواهد شد که برنامه ریزی صرفا یک رویاپردازی باشد. نظم و دیسیپلینی هم که به عنوان نقطه افتراق ارکستر کنونی با دوره قبلی ارکستر مطرح می‌شود حتما برای کار ارکستر شرطی لازم هست ولی اصلا کافی نیست و البته یکتا و بی نظیر هم نیست و مسبوق به سابقه هست. گروه‌های خصوصی خوبی در ایران هستند که هم دارای نظم هستند و هم کیفیت های بالایی را ارائه کرده اند.

    براساس این گزارش، چند روز پیش مازیار ظهیرالدینی نوازنده ویولن با عنوان «سرپرست ارکستر زهی پارسیان» از انحلال این مجموعه موسیقایی خبر داده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=94381
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *