×
×

با عنوان «آن سیاه افسونکار»

  • کد نوشته: 94165
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم ˝آن سیاه افسونکار˝ به نوازندگی و آهنگسازی نگار خارکن با صدای حسین علیشاپور منتشر خواهد شد. نگار خارکن نوازنده و آهنگساز درباره این اثر گفت: به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر آلبوم خودم به صورت مستقل مجوزش را می‌گیرد. این آلبوم “آن سیاه افسونکار” نام دارد و آهنگسازی آن با خودم است. خواننده […]

    با عنوان «آن سیاه افسونکار»
  • ۶۴۸۳۷_۶۳۵۸۵۱۷۰۰۳۸۹۵۲۰۰۰۱_mآلبوم ˝آن سیاه افسونکار˝ به نوازندگی و آهنگسازی نگار خارکن با صدای حسین علیشاپور منتشر خواهد شد.

    نگار خارکن نوازنده و آهنگساز درباره این اثر گفت: به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر آلبوم خودم به صورت مستقل مجوزش را می‌گیرد. این آلبوم “آن سیاه افسونکار” نام دارد و آهنگسازی آن با خودم است. خواننده این آلبوم نیز آقای حسین علیشاپور هستند.

    خارکن افزود: این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است که در این ۱۰ قطعه، نیمی از قطعات آوازی و نیمی دیگر سازی هستند. یکی از اشعار آلبوم از مهدی اخوان ثالث در رثای صادق هدایت است. قطعه‌ای دیگر از اشعار فریدون مشیری به نام “خاک” است که این قطعه سه قسمت است و قطعه آخر نیز برای کیوان شاهبداغی است.

    این نوازنده درباره جایگاه این روزهای موسیقی هم گفت: قطعاً جایگاهش بسیار مهم است. چون متأسفانه ما رسانه تصویری نداریم و این رسانه‌های مطبوعاتی هستند که می‌توانند خیلی به موسیقی کشور کمک کنند. در واقع مطبوعات تنها کانالی هستند که می‌تواند به جهت‌گیری مثبت در موسیقی و به باز شدن افکار و شناساندن موسیقی‌های درستی که وجود دارد، کمک کنند.

    وی در پایان نیز درباره پروژه‌های بعدی خود نیز گفت: قرار است با همراهی زکریا یوسفی نوازندهٔ سازهای کوبه‌ای روی موسیقی مقامی خراسان و به‌خصوص ولی رحیمی ‌ کمانچه‌نواز این منطقه که مدتی پیش درگذشته‌اند، فعالیت‌هایی را انجام دهیم. موسیقی خراسان، گنجینهٔ بسیار غنی‌ است که هنوز بخش‌هایی از آن مغفول مانده و با وجود آنکه فعالیت‌هایی در موسیقی تربت‌جام شده است، اما موسیقی شمال خراسان و کُرمانجی همچنان بکر مانده و می‌توان تحقیقات بسیاری دربارهٔ آن انجام داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=94165
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *