×
×

«مجید خراطها» و «مجتبی کبیری» مسابقه آشپزی دادند

  • کد نوشته: 94117
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • برنامه «دست پخت‌های خودمانی» که دوشنبه‌ها ساعت ۱۹:۵۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود‌، پس از حضور چهره های موسیقی چون فریدون آسرایی، حامی،مانی رهنما، علی اصحابی، مهدی مدرس و… در این برنامه، این هفته میزبان دو چهره پاپ دیگر بود. در قسمت جدید این برنامه که «نسرین مقانلو» و «آرش ظلی پور» اجرای […]

    «مجید خراطها» و «مجتبی کبیری» مسابقه آشپزی دادند
  • photo_2015-12-06_22-49-04برنامه «دست پخت‌های خودمانی» که دوشنبه‌ها ساعت ۱۹:۵۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود‌، پس از حضور چهره های موسیقی چون فریدون آسرایی، حامی،مانی رهنما، علی اصحابی، مهدی مدرس و… در این برنامه، این هفته میزبان دو چهره پاپ دیگر بود.

    در قسمت جدید این برنامه که «نسرین مقانلو» و «آرش ظلی پور» اجرای آن را به عهده دارند، دو خواننده پاپ مجید خراطها و مجتبی کبیری با یکدیگر مسابقه آشپزی دادند که این برنامه دوشنبه هفته آینده روی آنتن شبکه دو می‌رود.

    مجید خراطها درباره حضورش در این برنامه و نوع رقابتی که در آن صورت گرفت، گفت: «رقابت جالب و تجربه جدیدی برای من بود. به گفته تهیه کننده برنامه، این برنامه یکی از «سرگرم ترین» برنامه هایی بود که در سری دید این برنامه، ضبط و تولید شده است. اسم غذایی هم که در این مسابقه پختیم و رقابت کردیم، هنوز کشف نشده ولی نتیجه نهایی بسیار جالب و مورد رضایت تیم داوری برنامه بود که مطابق با ذائقه ایرانی ها تهیه و تولید شده است.»

    برنامه «دست پخت‌های خودمانی» با هدف بهینه سازی مصرف آب و گاز و مواد غذایی تهیه و تولید می‌شود و در آن چهره‌های سرشناس دیگری از قبیل سوشا مکانی، لیندا کیانی، امیرحسین صادقی و…حضور پیدا کرده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=94117
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *