×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 94084
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo قطعهٔ «آیین فرزانگی» به آهنگسازی «پیروز ارجمند»، ارکستراسیون و تنظیم «پویا سرایی» و آواز «سالار عقیلی» خواننده بنام موسیقی ایرانی، بر اساس شعری از «عبدالجبارکاکایی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • aeen-e-farzanegiقطعهٔ «آیین فرزانگی» به آهنگسازی «پیروز ارجمند»، ارکستراسیون و تنظیم «پویا سرایی» و آواز «سالار عقیلی» خواننده بنام موسیقی ایرانی، بر اساس شعری از «عبدالجبارکاکایی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه «آیین فرزانگی» با ساختار ارکستر سمفونیک و تک‌خوان به سفارش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تهیه و تولید شده است،

    شایان ذکر است که «علی پورمقدم» در استودیو دیلمان میکس و مسترینگ این اثر را انجام داده است و از آنجا که ملودی این کار در مایه‌های چهارگاه، همایون و ماهور گردش دارد، در این اثر از المان‌های دیگر موسیقی آواز مثل تحریرهای دستگاهی برای شکستن وزن شعری استفاده شده است.

    در ادامه می‌توانید «آیین فرزانگی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «آیین فرزانگی»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=94084
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *