×
×

«بهرام جمالی» مدیر عامل بنیاد رودکی عنوان کرد:

  • کد نوشته: 93935
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • تئاتر “متاساز” به کارگردانی علی اصغر دستی از ۱۲ تا ۱۷ آذر ماه در تالار رودکی که تنها سالن استاندارد موسیقی ایران است به صحنه می رود.با توجه به کمبود سالن موسیقی این نگرانی به وجود آمده که رودکی هم مانند تالار وحدت میزبان اجراهای تئاتر شود! بهرام جمالی ، مدیر عامل بیناد رودکی در […]

    «بهرام جمالی» مدیر عامل بنیاد رودکی عنوان کرد:
  • ۱۶۳۷تئاتر “متاساز” به کارگردانی علی اصغر دستی از ۱۲ تا ۱۷ آذر ماه در تالار رودکی که تنها سالن استاندارد موسیقی ایران است به صحنه می رود.با توجه به کمبود سالن موسیقی این نگرانی به وجود آمده که رودکی هم مانند تالار وحدت میزبان اجراهای تئاتر شود!

    بهرام جمالی ، مدیر عامل بیناد رودکی در پاسخ به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی درباره چرایی اجرای تئاتر در سالن رودکی گفت: برنامه ای که برای این تئاتر تدارک دیده شده به دلیل همزمانی با ماه محرم و صفر و تعطیل بودن فعالیت های موسیقی در کشور برنامه ریزی شده است.

    وی افزود: همچنین با توجه به اینکه این تئاتر یک کمپین اجتماعی برای مبارزه با سرطان و خانواده های سرطانی است ما خواستیم در مبارزه با این پدیده اجتماعی سهیم باشیم.

    به گفته جمالی، این تئاتر دکور صحنه ای که به تالار رودکی آسیب می رساند، ندارد و بیشتر بر کلام متکی است.

    این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا این کار منجر به بدعت گذاری اجرای تئاتر در سالن رودکی نمی شود، گفت: به یقین این سالن اختصاصا برای موسیقی تهیه شده است و این اولین واخرین بار است که اجرای تئاتر در چنین سالنی به صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=93935
       
    برچسب ها بهرام جمالی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *