×
×

اجرای پنج کمانچه‌نواز ایرانی در بلژیک

  • کد نوشته: 93651
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • نوازنده و خواننده پیشکسوت موسیقی لرستان از برگزاری چند کنسرت ویژه همراه با هنرمندان پیشکسوت و صاحب نام موسیقی در تهران، شهرستان ها و کشور بلژیک خبر داد. فرج علیپور از تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه گفت: بعد از پایان ماه صفر همراه با گروه اردشیر کامکار به عنوان نوازنده مهمان، کنسرت هایی […]

    اجرای پنج کمانچه‌نواز ایرانی در بلژیک
  • ۱۶۶۴۸۲۰نوازنده و خواننده پیشکسوت موسیقی لرستان از برگزاری چند کنسرت ویژه همراه با هنرمندان پیشکسوت و صاحب نام موسیقی در تهران، شهرستان ها و کشور بلژیک خبر داد.

    فرج علیپور از تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه گفت: بعد از پایان ماه صفر همراه با گروه اردشیر کامکار به عنوان نوازنده مهمان، کنسرت هایی را برگزار می کنیم که این کنسرت ها قرار است در بسیاری از شهرهای کشور در قالب توری هنری برگزار شود. من به عنوان نوازنده مهمان در کنار گروه حضور خواهم داشت و اگر هم فرصتی پیش آمد ممکن است به عنوان خواننده نیز در بخشی از کنسرت اجرایی داشته باشم.

    وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته با استاد علی اکبر شکارچی نوازنده چیره‌دست کمانچه قرار بر این است با همراهی پنج نوازنده کمانچه که هر یک از این هنرمندان به عنوان خواننده نیز حضور خواهند داشت، کنسرتی را در تعدادی از شهرستان ها و تهران برگزار کنیم. همچنین دعوت نامه هایی از کشور بلژیک برای برگزاری برنامه زنده داریم که امیدوارم تداخلی در برنامه سفر با تراکم برنامه های ما وجود نداشته باشد و ما بتوانیم این کنسرت را در خارج از کشور نیز برگزار کنیم.

    سرپرست گروه موسیقی «تال» با اشاره به برنامه های دیگر این مجموعه موسیقایی گفت: پیش بینی هایی برای برگزاری کنسرت همراه با گروه «تال» داریم که به احتمال زیاد این برنامه ها از تهران آغاز و در تعدادی از شهرستان ها نیز ادامه پیدا می کند. در این برنامه ها گروه «تال» همانند سبک و سیاق کارهای گذشته خود به اجرای قطعاتی مرتبط با موسیقی نواحی منطقه لرستان می پردازند. البته در این اجراها این بار شاهو عندلیبی به عنوان نوازنده مهمان حضور نخواهد داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=93651
       
    برچسب ها تال فرج علیپور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *