×
×

انتشار قطعات جدید از گروه موسیقی حامی محیط زیست

  • کد نوشته: 93209
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • سرپرست گروه «خورشید سیاه» گروه موسیقی حامی محیط زیست از انتشار تازه ترین قطعه موسیقایی این مجموعه تا پایان این هفته خبر داد. طاهرعلی رمضانی با اعلام این خبر افزود: گروه «خورشید سیاه» بر اساس شعر «هست شب» نیما یوشیج تک‌آهنگی را تا چند روز آینده منتشر خواهد کرد که بعد از انتشار این اثر، […]

    انتشار قطعات جدید از گروه موسیقی حامی محیط زیست
  • ۱۸۰۶۶۴۰سرپرست گروه «خورشید سیاه» گروه موسیقی حامی محیط زیست از انتشار تازه ترین قطعه موسیقایی این مجموعه تا پایان این هفته خبر داد.

    طاهرعلی رمضانی با اعلام این خبر افزود: گروه «خورشید سیاه» بر اساس شعر «هست شب» نیما یوشیج تک‌آهنگی را تا چند روز آینده منتشر خواهد کرد که بعد از انتشار این اثر، نماهنگ تصویری آن هم منتشر می شود.

    این نوازنده گیتارباس درباره روند تولید این تک‌آهنگ توضیح داد: این آهنگ را سال ۱۳۹۲ ساختیم اما تصمیم گرفتیم آن را در آلبوم جدیدمان که اکنون در مراحل پایانی ضبط قطعات آن هستیم و سعی داریم آن را تا پایان سال ۹۴ آماده کنیم، بیاوریم.

    گروه موسیقی «خورشید سیاه» پاییز سال ۱۳۹۰ تشکیل شد و به عنوان گروه حامی محیط زیست با آهنگ‌هایی در زمینه مشکلات محیط زیستی، خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی، آثار خود را به جامعه معرفی کرد. این گروه تاکنون دو آلبوم «خرس سیاه بلوچی» که مربوط به خرس در حال انقراضی است که در منطقه بلوچستان زیست می‌کند و «اشک سیاه» را منتشر کرده است.

    ساخت و اجرای موسیقی متن فیلم‌ مستند «همه درختان من» اثر رخشان بنی‌اعتماد نیز از دیگر آثار «خورشید سیاه» است. ضمن اینکه جهانگیر رها خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک، آرش اسلامی گیتار الکتریک، طاهرعلی رمضانی گیتار باس وعلی فرهمند درامز اعضای این گروه هستند.

    گروه «خورشید سیاه» بیستم شهریورماه ۱۳۹۳ و همزمان با روز مبارزه با خشونت علیه حیوانات، موفق به دریافت نشان خروس سپید، ویژه گروه‌های فعال در زمینه حمایت از حیوانات شد. امسال نیز در مراسم دهمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست که با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گروه موسیقی «خورشید سیاه» به پاس تلاش‌هایش در حوزه‌های محیط زیست و حمایت از حیوانات جایزه ملی محیط زیست را به خود اختصاص داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=93209
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *