×
×

طی چهارمین جلسه موسیقی «رنگ واژه»

  • کد نوشته: 93132
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام آذر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • چهارمین جلسه موسیقی «رنگ واژه» که هر یک شنبه در بوفه موسسه بهاران برگزار می‌شود، امروز یک شنبه اول آذر ۱۳۹۴ از ساعت ۱۷تا ۲۰ به بررسی نوازندگی و آهنگسازی «میلاد کیایی» اختصاص خواهد داشت.
    +بهانه اصلی برگزاری این جلسه هم انتشار چاپ سوم کتاب راز اشکارا (خاطرات میلاد کیایی) است!

    طی چهارمین جلسه موسیقی «رنگ واژه»
  • میلاد کیایی

    میلاد کیایی

    چهارمین جلسه موسیقی «رنگ واژه» که هر یک شنبه در بوفه موسسه بهاران برگزار می‌شود، امروز یک شنبه اول آذر ۱۳۹۴ از ساعت ۱۷تا ۲۰ به بررسی نوازندگی و آهنگسازی «میلاد کیایی» اختصاص خواهد داشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این جلسه که با حضور «میلاد کیایی» و عده‌ای از نوازندگان سنتور و اهالی فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد، ضمن پخش قطعات مختلف ساخته کیایی بخشی از تاریخ شفاهی موسیقی ایران مرور می‌شود. بهانه اصلی برگزاری این جلسه هم انتشار چاپ سوم کتاب راز اشکارا (خاطرات میلاد کیایی) و ویژه نامه سنتور نوازی نوین در شماره جدید مجله گزارش موسیقی است که بخشی از آن به گفت‌و‌گوی مفصل با این نوازنده و آهنگساز اختصاص داشت.

    «میلاد کیایی» متولد ۱۳۲۳ از پیشگامان نوازندگی سنتور به شیوه نوین است که در کارنامه هنری خود دارای آثارمتعددی چون رقص مثلث (برای سنتور و تنبک)، فانتزی برای سنتور و ارکستر، مهر و ماه، راز آشکارا و ابر بی‌باران است.

    شایان ذکر است که سری برنامه‌های هنری «رنگ واژه» زیر نظر «علی رضا مجابی» نقاش و شاعر به آدرس «موسسه بهاران: میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان نوربخش پلاک۲۱» برگزار می‌شود و «علی عظیمی نژادان» هم اداره جلسات موسیقی این سری برنامه‌ها را بر عهده دارد. ن

    https://musiceiranian.ir/?p=93132
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *