×
×

به دنبال استقبال مخاطبین

  • کد نوشته: 92995
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام آبان ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به خوانندگی «حجت اشرف‌زاده» از تولیدات مرکز موسیقی «حوزه هنری» به دنبال استقبال مخاطبین، برای سومین بار بازنشر می‌شود.
    +انتشار اول این اثر در شهریورماه و انتشار دوم آن در مهرماه امسال بود

    به دنبال استقبال مخاطبین
  • حجت اشرف‌زاده

    حجت اشرف‌زاده

    آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به خوانندگی «حجت اشرف‌زاده» از تولیدات مرکز موسیقی «حوزه هنری» به دنبال استقبال مخاطبین، برای سومین بار بازنشر می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، به دلیل استقبال فراوان مردم آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» برای سومین‌بار منتشر و از ابتدای این هفته وارد بازار موسیقی می‌شود، این اثر در حالی برای سومین‌بار بازنشر می‌شود که انتشار اول آن در شهریورماه و انتشار دوم آن در مهرماه امسال بود.

    آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به آهنگسازی مشترک حجت اشرف‌زاده و امیر و آرش بیات و با صدای حجت اشرف‌زاده شامل هشت قطعه است که با شعرهایی از علیرضا بدیع تولید شده است. در این اثر موسیقایی مهرداد عالمی نوازندگی ویولنسل و میثم مروستی نوازندگی ویولا را بر عهده دارند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر به صورت اینترنتی از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=92995
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *