×
×

آلبوم موسیقی «شب بارونی» در راه است

  • کد نوشته: 92987
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • «رضا صادقی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان اواخر آذر ماه سال جاری و با پایان ماه صفر، به رهبری ارکستر «پویا نیک پور» در شهر تهران به دیدار دوستدارانش می‌رود.
    +«شب بارونی» فضای عاشقانه ای دارد و به صورت اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت

    آلبوم موسیقی «شب بارونی» در راه است
  • رضا صادقی

    رضا صادقی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «رضا صادقی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان اواخر آذر ماه سال جاری و با پایان ماه صفر، به رهبری ارکستر «پویا نیک پور» در شهر تهران به دیدار دوستدارانش می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رضا صادقی که به زودی تازه ترین آلبومش را اینترنتی منتشر خواهد کرد، طی ساعت های ۱۸ و ۲۱:۳۰ روز ۲۷ آذر ماه، کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار می کند.

    آلبوم موسیقی «شب بارونی» نخستین آلبوم اینترنتی‌ «رضا صادقی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان نیز به زودی منتشر و برای خرید دیجیتال در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت، این اثر که به خواست «رضا صادقی» و با توجه به هزینه‌های بالای انتشار و توزیع آلبوم موسیقی در بازار موسیقی، از طریق سایت «بلک شاپ» انتشار خواهد یافت، نخستین اثر صادقی است که به صورت اینترنتی منتشر می شود، گفته می شود «شب بارونی» فضای عاشقانه ای دارد.

    آلبوم «شب بارونی» شامل قطعاتی با ترانه سرایی بابک صحرایی، سید محمد کاظمی، نیلوفر کتابداری، مریم دلشاد، رضا صادقی و حسین متولیان است و موزیسین هایی همچون نیکان، ساناز کریمی، مجتبی ابولقاسمپور، اشکان آبرون، ارش آزاد و محمد عابدى با «رضا صادقی» در تولید این اثر همکاری کرده اند.

    خود صادقی درباره این اثر به دوستدارانش چنین گفته است: «حمایت شما از این اثر با خرید از بلک شاپ ادامه دهنده مسیری تازه در پخش هر چه بهتر و درخور تر شان شما یارانم خواهد بود، البته این فقط یک پیشنهاد است و راه دوم یعنی دانلود از طریق سایت های مجاز را هم میتوانید انتخاب کنید و شک نکنید من راضیم.»

    شایان ذکر است که این خواننده از سال ۹۱ به جهت اختلافاتی که با شرکت ایران گام داشته، هنوز نتوانسته برخی از قطعات خاطره انگیز و پر طرفدار خود را به علاقه مندانش عرضه کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=92987
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *