×
×
  • ایرنا در خبری نوشت:

    پاپ فرانسیس

    پاپ فرانسیس

    پاپ فرانسیس رهبر آرژانتینی تبار مسیحیان که نسبت به پیشینان خود راه و روش متفاوت تری را برگزیده است، در این آلبوم غیر از موسیقی راک از گروه موسیقی گریگوریان یک گروه موسیقی آلمانی نیز کمک گرفته است.

    این مجموعه هفتاد دقیقه ای با یک پیش درآمد دو دقیقه ای به سبک راک دهه ۱۹۷۰ آغاز می شود، سپس صدای پاپ را می شنویم که می گوید: بیدار شوید…در ادامه موسیقی پس زمینه با سازهای گیتار برقی، کیبورد و سازهای کوبه ای وی در مورد مسئولیت هایی انسان صحبت می کند.

    در حالیکه ممکن است عده ای این موسیقی را ساخته افراد جویای نام بدانند که صدای پاپ را با موسیقی ترکیب و در فضای مجازی منتشر کرده اند، واتیکان صحت آن را تایید کرده است.

    آلبوم یادشده که بیدار شو نام دارد؛ روز پنج شنبه در واتیکان و دیروز (جمعه) در ایتالیا منتشر و تا پایان ماه نوامبر (آبان/آذر) در سراسر جهان توزیع خواهد شد.

    این مجموعه با ۱۱ ترانه و سخنرانی پاپ، اجرای آیین های کلیدی مسیحیت با حضور پاپ با مجموعه ای شگفت انگیز از سبک های موسیقی متنوع تلفیق شده است.

    پدر گوئیلیو نرونی، یک کشیش هشتاد ساله ایتالیایی که مسئولیت تولید این مجموعه را برعهده داشته، موسیقی را ابزاری بسیار قوی برای تبلیغ در مورد مسیحیت می داند و می گوید از سبک موسیقی راک استفاده شده زیرا به بهترین شکلی با روحیات و خلقیات پاپ همخوانی دارد.

    بیشتر ترانه ها به زبان مادری پاپ یعنی اسپانیایی خوانده شده اند، سخنرانی های وی نیز در این زبان از قوی ترین سخنرانی ها هستند؛ مانند زمانی که وی می گوید: کلیسا باید به خیابان ها برود؛ گویی واقعا نهاد کلیسا را می لرزاند.

    پاپ فرانسیس (متولد ۱۷ دسامبر ۱۹۳۶ در بوئنوس آیرس) رهبر حکومت مرکزی کلیساهای کاتولیک جهان، است. او از سال ۱۹۹۸ به عنوان سراسقف بوئنوس آیرس خدمت و در سال ۲۰۰۱ مقام کاردینالی را از پاپ ژان پل دوم دریافت کرد.

    وی در سال ۲۰۱۳ به جای بندیکت شانزدهم به عنوان پاپ انتخاب شد و لقب فرانسیس را برای خود برگزید.

    فرانسیس پیش از این هم سخنان و اقدامات متفاوتی نسبت به رهبران پیشین کاتولیک های جهان در کارنامه اش ثبت کرده بود وی در سخنانی برای اولین بار فرضیه تکامل را تایید کرد و گفت: تکامل در طبیعت موید وجود آفریدگار است، نه نافی آن. بیگ بنگ هم نمی تواند نافی وجود آفریدگاری الهی باشد، بلکه نیازمند وجود آن است.

    https://musiceiranian.ir/?p=92424
       
    برچسب ها پاپ فرانسیس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *