×
×

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایشگاه مطبوعات رفت

  • کد نوشته: 92313
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین روز از نمایشگاه مطبوعات ازغرفه‌های رسانه‌ها بازدید کرد و سپس در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران حاضر شد. وزیر ارشاد در این نشست درباره اینکه گفته می‌شود ۲۵ نفر از هنرمندان موسیقی پاپ کشور ممنوع‌الکار شده‌اند آیا این موضوع صحت دارد؟ خاطرنشان کرد: ۲۵ تایی که شما […]

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایشگاه مطبوعات رفت
  • علی جنتی

    علی جنتی

    علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین روز از نمایشگاه مطبوعات ازغرفه‌های رسانه‌ها بازدید کرد و سپس در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران حاضر شد.

    وزیر ارشاد در این نشست درباره اینکه گفته می‌شود ۲۵ نفر از هنرمندان موسیقی پاپ کشور ممنوع‌الکار شده‌اند آیا این موضوع صحت دارد؟ خاطرنشان کرد: ۲۵ تایی که شما گفتید من خبر ندارم و نمی‌دانم که از کجا درآمده است. ما اصلا چنین چیزی نداریم. سخنگوی وزارتخانه هم رسما این موضوع را تکذیب کرده که ما ممنوع‌الکاری به این معنا داشته باشیم. ما در بخش موسیقی سنتی اصلا مشکلی نداشتیم و در مورد موسیقی‌های پاپ هم با این عنوان مشکلی نداریم. منتهی برخی از گروه‌ها هستند که احیانا ممکن است در خارج از کشور بعضی از موسیقی‌های مبتذلی را اجرا کرده باشند و یا در داخل کشور علیرغم تذکراتی که به آنها داده می‌شود باز هم رعایت برخی اصول را نمی‌کنند. از نظر ما موسیقی پاپ اشکال ندارد. وقتی یک خواننده می‌آید و به یک شهر مذهبی می‌رود و در جمع مردم جمعیتی را وادار و تحریک می‌کند که عملا بایستند و برقصند، دیگر به او اجازه داده نمی‌شود؛ مخصوصا پس از اینکه یکی دو بار هم به او تذکر داده شده است؛ بنابراین مواردی از این قبیل وجود داشته که با آنها برخورد شده اما چیزی به عنوان ممنوع‌الکار نداریم.

    https://musiceiranian.ir/?p=92313
       
    برچسب ها علی جنتی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *