×
×

زنده موندن تو اعماق دل مردم بزرگترین هدیه خداست

  • کد نوشته: 92310
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • بهنام صفوی، خواننده‌ی پاپ با انتشار تصویری از مرتضی پاشایی فرا رسیدن سالگرد مرگ این خواننده‌ی جوان را تسلیت گفت. مرتضی پاشایی خواننده‌ی جوان پاپ کشورمان ۲۳ام آبان ماه سال گذشته در اثر ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان بهمن تهران در گذشت. این خواننده‌ی جوان که حدود یک سال قبل از مرگش از بیماریش […]

    زنده موندن تو اعماق دل مردم بزرگترین هدیه خداست
  • بهنام صفوی

    بهنام صفوی

    بهنام صفوی، خواننده‌ی پاپ با انتشار تصویری از مرتضی پاشایی فرا رسیدن سالگرد مرگ این خواننده‌ی جوان را تسلیت گفت.

    مرتضی پاشایی خواننده‌ی جوان پاپ کشورمان ۲۳ام آبان ماه سال گذشته در اثر ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان بهمن تهران در گذشت.

    این خواننده‌ی جوان که حدود یک سال قبل از مرگش از بیماریش آگاه شده بود، در سال آخر زندگیش کنسرت‌های متعددی را در شهرهای مختلف ایران برگزار کرد. پاشایی در روزهای آخر زندگی مشغول آماده سازی آلبوم «اسمش عشقه» بود که با مرگ او کار این آلبوم نیز ناتمام باقی ماند. «اسمش عشقه» تابستان امسال با حاشیه‌های فراوان وارد بازار شد.

    بهنام صفوی خواننده‌ی پاپ کشورمان در آستانه‌ی سالگرد پاشایی تصویری از کاور آهنگ بغض این خواننده را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد و سالگرد او را به هواداران این خواننده‌ی جوان و خانواده‌ی پاشایی تسلیت گفت: «زنده موندن تو اعماق دل مردم بزرگترین هدیه خداست که به نظر من کارهای زیبا و از اون مهم‌تر خوبی‌ها مرحوم مرتضی پاشایی عزیز همیشه تو دل مردم و هواداراش میمونه.

    پیشاپیش سالگرد آسمونی شدن «مرتضی پاشایی» عزیز رو به همه‌ی هواداران گرامی و خانواده محترمش تسلیت عرض می‌کنم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=92310
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *