×
×

به رهبری «محمدرضا پورمقدم» و حمایت «نوای شهر آشوب»

  • کد نوشته: 92076
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۷ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo«گروه کر صلح» به رهبری «محمدرضا‌ پورمقدم» خود را برای شرکت در چند فستیوال معتبر داخلی و خارجی آماده می‌کند که تاریخ و جزئیات آماده سازی این مجموعه در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است.
    +گروه کر صلح، با هدف اشاعه موسیقی کلاسیک برای همه اقشار جامعه و بالا بردن سطح دانش افراد جامعه، فعالیت می‌کند

    به رهبری «محمدرضا پورمقدم» و حمایت «نوای شهر آشوب»
  • solhموسیقی ایرانیان – رویا رضایی: «گروه کر صلح» به رهبری «محمدرضا‌ پورمقدم» خود را برای شرکت در چند فستیوال معتبر داخلی و خارجی آماده می‌کند که تاریخ و جزئیات آماده سازی این مجموعه در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، گروه کر صلح که به رهبری محمدرضا‌ پورمقدم و با حمایت آموزشگاه موسیقی «نوای شهر آشوب» به مدیریت «علی قزانی» پایه گذاری شده است، با هدف اشاعه موسیقی کلاسیک برای همه اقشار جامعه و بالا بردن سطح دانش افراد جامعه در این زمینه فعالیت می‌کند، این گروه با شعار «کلاسیک پیام آور صلح برای همه» هر ۶ ماه یکبار اقدام به عضو گیری می‌کند و افراد را در هر سطحی خاص تحت آموزش قرار می‌دهد.

    شرکت در فستیوال نوای شهرآشوب در بهمن ماه (۱۳۹۴)، شرکت در فستیوال گیومری رنسانس ارمنستان (۲۰۱۶)، آماده سازی گروه و اقدام جهت شرکت در جشنواره موسیقی فجر (۱۳۹۵)، شرکت در فستیوال برلین در ماه فوریه (۲۰۱۷)، فستیوال لینز اتریش در ماه ژوئن و فستیوال کاللای اسپانیا در ماه اکتبر از جمله برنامه‌های آتی این گروه هستند.

    شایان ذکر است که در حال حاضر «گروه کر صلح» در حال آماده کردن رپرتواری از آثارموسیقى «دوره رنسانس» است و در ادامه در نظر دارد آثاری از موسیقی فولک ایرانی و همچنین قطعاتى از «دوره باروک» را در رپرتوار خود دنبال کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=92076
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *