×
×

به کارگردانی «آرش سنجابی»

  • کد نوشته: 92021
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۵ام آبان ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • مستندی درباره «شهرام ناظری» به کارگردانی آرش سنجابی برای حضور در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شرکت داده شد.
    +در این مستند گروه فیلمسازی، شهرام ناظری را در سفر به قونیه همراهی می‌کنند

    به کارگردانی «آرش سنجابی»
  • شهرام ناظری

    شهرام ناظری

    مستندی درباره «شهرام ناظری» برای حضور در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شرکت داده شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این فیلم به کارگردانی آرش سنجابی تولید سال ۱۳۹۴ است و توسط سعید اردهالی در «نشر اختران» تهیه شده است. در این مستند گروه فیلمسازی، شهرام ناظری را در سفر به قونیه همراهی می‌کنند.

    آرش سنجابی (پژوهشگر و کارگردان)، علی رضوانی (تصویربردار و صدابردار)، مانی قدرتنما (صداگذار و تدوینگر)، علیرضا میرزا (دستیار کارگردان)، الهه قاسم‌زاده (عکاس)، سعید اردهالی (تهیه‌کننده) عوامل تولید فیلم مستند «سماع سوختن» را تشکیل می دهند که «نشر اختران» نیز تهیه کننده این اثر است.

    نمایش فیلم مستند «سماع سوختن» در جشنواره سینماحقیقت، منوط به آرای هیات انتخاب بخش مسابقه ملی است که تا پایان آبان ماه اعلام خواهد شد.

    مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=92021
       
    برچسب ها شهرام ناظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *