×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیق ایرانیان»

  • کد نوشته: 91797
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام آبان ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logoتک آهنگ «زورقی بر موج خون» با آهنگسازی و تنظیم «مصباح قمصری» بصورت دونوازی سنتور و بم کمان (ساز ابداعی مصباح قمصری) منتشر شد. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت«موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیق ایرانیان»
  • زورقی بر موج خون

    زورقی بر موج خون

    تک آهنگ «زورقی بر موج خون» با آهنگسازی و تنظیم «مصباح قمصری» بصورت دونوازی سنتور و بم کمان (ساز ابداعی مصباح قمصری) منتشر شد.

    «پویا سرایی» – آهنگساز و نوازنده‌ی سنتور- درباره‌ی این قطعه می‌گوید:‌ «این قطعه در راستای همکاری‌های موفق من و مصباح قمصری، دوست هنرمند و خوش ذوقم تولید شده است. این قطعه را به همین شکل برای نخستین بار در استودیو «گات» نواختم و با وجود آنکه متر این قطعه نامتقارن و غیریکسان بود، مصباح قمصری با هنرمندی تمام این قطعه را برای بم کمان تنظیم کرد.»

    او همچنین توضیح می‌دهد:‌ «قسمت انتهایی زورقی بر موج خون،فضاسازی مصباح قمصری با بم کمان است.در این قسمت توانایی بم کمان در اجرای افکت‌های مختلف به خوبی نشان داده شده است.»

    این قطعه از آلبوم مشترکی از دونوازی سنتور و بم کمان با همکاری سرایی و قمصری است که پس از تدوین نهایی به زودی منتشر خواهد شد.

    در ادامه می توانید قطعه «زورقی بر موج خون» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت«موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود «زورقی بر موج خون»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=91797
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *