×
×
ابوالفضل صفاری: خواننده مدنظر برای «بی سایه» انتخاب شد/ چنین مبلغ هایی در این سینما یک شوخی است
  • ۱۷۶۳۱۶۳خبرگزاری مهر در خبری نوشت:

    ابوالفضل صفاری با اشاره به حواشی پیش آمده در مورد حضور امیر حسین مقصودلو در فیلم «بی سایه» تاکید کرد این خواننده از ابتدا قرار نبود در این فیلم سینمایی بازی کند.

    ابوالفضل صفاری کارگردان سینما با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر حضور امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در فیلم سینمایی «بی سایه» گفت: به تازگی اخباری مبنی بر پیشنهاد من به آقای مقصودلو برای بازی در جدیدترین فیلمم در برخی از رسانه ها منتشر شده و در ادامه هم آمده که این خواننده ۳ میلیارد تومان درخواست کرده است که بنده اساسا این خبر را رد می‌کنم.

    وی ادامه داد: سینمای من سینمای مستقل هنری است و هر کس سینمای مستقل در ایران را بشناسد می داند که چنین مبلغ هایی در این سینما یک شوخی است.

    این کارگردان سینما درباره داستان و موضوع «بی سایه» توضیح داد: در این فیلم سینمایی یک خواننده حضور دارد، به همین دلیل خواننده های بسیاری مورد توجه ما برای بازی در این فیلم قرار داشتند که البته هفته گذشته با یک خواننده به توافق رسیدیم.

    کارگردان فیلم «از تهران تا بهشت» گفت: برای «بی سایه» باید خواننده ای انتخاب می شد که در فضای هنری باشد و استفاده از خواننده هایی چون «تتلو» در فضای فیلم من نمی گنجد، فکر می کنم این خواننده برای بازار گرمی و تبلیغ خود چنین اخباری را منتشر کرده است.

    وی بیان کرد: خواننده و گروه موسیقی که بازی و اجرای موسیقی «بی سایه» را برعهده دارند، یک گروه موسیقی مستقل و جوان هستند که امیدوارم در این پروژه دیده شوند تا یک پدیده موسیقی به جامعه موسیقی و سینما معرفی کند.

    صفاری در پایان گفت: گروه موسیقی مورد نظر بعد از گذشت ۳ ماه انتخاب شد و این گروه ساخت موسیقی و ترانه سرایی این فیلم را برعهده دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=91738
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *