×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 91403
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۷ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه «ایران نامه» از تصنیف های کنسرت اخیرِ گروه موسیقی «ورشان» در مقام «کوروش بزرگ» است که به مناسبت هفتم آبان ماه، روز جهانی گرامی داشت «کوروش هخامنشی» این بزرگ مرد انسانیت و آزادگی، تهیه و تنظیم شده است که از سوی این گروه موسیقی به همه ی ایرانیان آزاد اندیش و آزاده، پیش کش می شود، باشد که ببینیم و بیندیشیم.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • قطعه «ایران نامه»

    قطعه «ایران نامه»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه «ایران نامه» از تصنیف های کنسرت اخیرِ گروه موسیقی «ورشان» در مقام «کوروش بزرگ» است که به مناسبت هفتم آبان ماه، روز جهانی گرامی داشت «کوروش هخامنشی» این بزرگ مرد انسانیت و آزادگی، تهیه و تنظیم شده است که از سوی این گروه موسیقی به همه ی ایرانیان آزاد اندیش و آزاده، پیش کش می شود، باشد که ببینیم و بیندیشیم.

    گروه موسیقی وَرَشان در سال ۱۳۷۸ با هدف حفظ و اشاعه ی تاریخ، فرهنگ، ادبیات و موسیقی ایران، در مازندران تشکیل شد و تا کنون کنسرت های متعددی برگزار کرده است. کنسرت های «ایران نامه» که در ستایش بزرگ مردان تاریخ و فرهنگ پارسی چون کوروش بزرگ، داریوش بزرگ، و فردوسی فرزانه تنظیم و اجرا شده اند، از این جمله اند. از دیگر فعالیت های این گروه انتشار آلبوم های موسیقی اصیل ایرانی به نام های دیف رخش، قُمریانِ امید، یادِ یار، شورِ آزادی، ایران نامه۱، ایران نامه ۲ و ایران نامه ۳ است که در دسترس قرار دارد.

    مهرداد عالمی (نوازنده ی سنتور و سرپرست گروه ورشان)، پرویز سیاه دشتی (خواننده)، گلمهر عالمی (هم خوان)، سید بهمن ساداتی (گوینده)، سیاوش دانش (نوازنده ی تنبک)، احسان شریعتی (نوازنده ی تار)، آرش موسوی (نوازنده ی تار)، حامد ایمانی (نوازنده ی کمانچه)، امیر خواستار (نوازنده ی نِی) و پویا ایمانی (نوازنده ی بربت) اعضای گروه موسیقی ورشان هستند.

    علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر درباره گروه موسیقی «ورشان» و یا دریافت نسخه ی کامل این کنسرت به نشانی اینترنتی facebook.com/varashaan مراجعه نمایند.

    در ادامه «ایران نامه»  را با اجازه صاحب اثر آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «ایران نامه»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=91403
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *