×
×

اجرای این آثار ارزشی موضوع عقیده‌ای است که از بچگی همراه ماست

  • کد نوشته: 90973
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • خواننده موسیقی پاپ کشور گفت: همه ما از کودکی در مراسم سوگواری محرم حضور داشته‌ایم و از همان زمان نواهای عاشورایی را شنیده‌ایم. علی عبدالمالکی در خصوص اجرای کارهای ارزشی خود به مناسبت ایام محرم، گفت: تا به حال چند کار در وصف امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) خوانده‌ام هر کدام از این […]

    اجرای این آثار ارزشی موضوع عقیده‌ای است که از بچگی همراه ماست
  • ۶۳۵۸۱۱۰۴۹۸۴۵۷۰۳۶۳۰خواننده موسیقی پاپ کشور گفت: همه ما از کودکی در مراسم سوگواری محرم حضور داشته‌ایم و از همان زمان نواهای عاشورایی را شنیده‌ایم.

    علی عبدالمالکی در خصوص اجرای کارهای ارزشی خود به مناسبت ایام محرم، گفت: تا به حال چند کار در وصف امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) خوانده‌ام هر کدام از این آثار روایتگر یک داستان است. هر کدام از این قطعات دیدگاه مخصوص به خود را داشته است.

    وی افزود: یکی از کارهای مناسبتی‌ام برای ایام محرم «نشده» نام دارد که دارای حال و هوای عاشورایی است، این کار مربوط به اتفاقات عاشورا و آن صبحت‌های پایانی است که بین امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) ردوبدل می‌شود.

    عبدالمالکی ادامه داد: عنوان کار دیگری که در این زمینه اجرا کرده‌ام «دو تا داداش» است، این اثر نشان‌دهنده احساسات دو برادر بوده و اینکه همیشه در کنار یکدیگر هستند و در کل به وقایع روز عاشورا و کربلا مرتبط است. داستانی که همه ما آن را می‌دانیم. ترانه‌سرای این کار علیرضا مرتضی‌قلی و ملودی و تنظیم آن از خودم است.

    وی در مورد علاقه‌مندی به اجرای این کارها عنوان کرد: همه ما از کودکی در این مراسم حضور داشته‌ایم و از همان زمان نواها و آواهای عاشورایی را شنیده‌ایم بنابراین می‌توان گفت این موضوع عقیده‌ای است که از بچگی همراه ماست. به همین دلیل همیشه مایل بودم تا به نوعی ارادت خود را به این خاندان ابراز کنم. شاید با خواندن توانسته باشم این کار را انجام داده باشم.

    وی اظهار داشت: از بین این کارها به همه آن‌ها علاقه‌مندم، اما فکر می‌کنم «نشده» از مابقی کارها بیشتر شنیده شده است. برای خود من همه این قطعات دوست‌داشتنی هستند. هنگامی که آن‌ها را اجرا کردم از ته دل بود.

    خواننده آلبوم «مخاطب خاص» گفت:‌ در سال‌های نه‌چندان دور در هیئت‌های محله کارهایی را اجرا می‌کردم. بسیار به این کارها علاقه داشتم تا جایی که با علیرضا مرتضی‌قلی این علاقه را مطرح کردم و او هم با توجه به علاقه من و ایده‌ای که عنوان کردم ترانه‌ها را سرود.

    علی‌ عبدالمالکی، بیان کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از انتشار آخرین آلبوم من نگذشته است، در تلاشیم که تا آخر امسال آلبومی قوی‌تر از سال قبل را جمع‌آوری کرده و ارائه نماییم، اما اگر این اتفاق تا آخر امسال میسر نشود، اوایل سال آینده کاری مناسب و در شأن هواداران عرضه خواهیم کرد.

    وی در پایان ضمن تشکر ویژه از هواداران خود تصریح کرد: کارهای زیادی به صورت تک ‌ترک آماده است که روانه بازار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=90973
       
    برچسب ها علی عبدالمالکی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *