×
×

در یکی از مهمترین رویدادهای نوازندگی پیانو در جهان

  • کد نوشته: 90887
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳۰ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • یک جوان کره‌ای نوازنده پیانو به عنوان برنده مسابقه نوازندگی پیانوی فردریک شوپن در ورشو انتخاب شد. به نقل از آسوشیتدپرس، سیئونگ -جین چو نوازنده‌ای از کره جنوبی به عنوان برنده هفدهمین رقابت بین المللی نوازندگی پیانوی فردریک شوپن انتخاب شد. گروه داوران این جایزه امروز (چهارشنبه) نام این کره‌ای را به عنوان برنده این […]

    در  یکی از مهمترین رویدادهای نوازندگی پیانو در جهان
  • ۱۸۷۶۸۰۳یک جوان کره‌ای نوازنده پیانو به عنوان برنده مسابقه نوازندگی پیانوی فردریک شوپن در ورشو انتخاب شد.

    به نقل از آسوشیتدپرس، سیئونگ -جین چو نوازنده‌ای از کره جنوبی به عنوان برنده هفدهمین رقابت بین المللی نوازندگی پیانوی فردریک شوپن انتخاب شد. گروه داوران این جایزه امروز (چهارشنبه) نام این کره‌ای را به عنوان برنده این رقابت بین‌المللی که به یاد فردریک شوپن آهنگساز شهیر لهستانی برگزار می‌شود، اعلام کردند.

    جایزه دوم این رقابت نیز به چارلز ریچارد-همین از کانادا رسید و جایزه سوم نصیب کیت لیو از آمریکا شد. جایزه اول شامل امضای قرارداد برگزاری کنسرت در شماری از بهترین سالن های جهانی به ارزش ۳۳ هزار دلار و یک مدال طلا است.

    نوازنده ۲۱ ساله کره‌ای در مصاحبه مطبوعاتی پس از اعلام نامش به عنوان برنده، به زبان انگلیسی گفت از زمانی که ۱۱ سال داشت در این رقابت شرکت کرد. او بیان کرد: رویای من شرکت در این رقابت بود و نمی‌توانم این لحظه را باور کنم. اصلا به یاد نمی‌آورم چطور نوازندگی کردم، کنترل را از دست داده بودم ولی بعد در یوتیوب نوازندگی خودم را تماشا کردم.

    این رقابت در طول سه هفته برگزار شد و تنها نوازندگی آثار شوپن را دربرمی‌گرفت. ۱۷ عضو گروه بین‌المللی داوری، برنده این رقابت را انتخاب کردند.

    رقابت نوازندگی شوپن با تاریخ ۸۸ ساله یکی از مهمترین رویدادهای نوازندگی پیانو در جهان محسوب و هر ۵ سال یک بار برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=90887
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *