×
×

به آهنگسازی و تنظیم «رضا برون»

  • کد نوشته: 90238
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۵ام مهر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «زیباترین رویا» به آهنگسازی و تنظیم «رضا برون» (بزرگمهر) و صدای دکتر «عارف رفعت» به زودی منتشر می شود.
    +پل موسیقایی از برلین تا تهران و اصفهان!

    به آهنگسازی و تنظیم «رضا برون»
  • boronآلبوم موسیقی «زیباترین رویا» به آهنگسازی و تنظیم «رضا برون» (بزرگمهر) و صدای دکتر «عارف رفعت» به زودی منتشر می شود.

    رضا برون آهنگساز و نوازنده سنتور با اعلام این خبر گفت: آلبوم موسیقی «زیباترین رویا» نخستین اثر رسمی من و همکار ارجمندم دکتر عارف رفعت میباشد که مراحل صدابرداری، میکس و مسترینگ آن در شهرهای برلین، تهران و اصفهان انجام شده است. در این آلبوم با اجرای گروه موسیقی «بزرگمهر»، از برلین تا تهران و اصفهان را با موسیقی پل خواهیم زد.»

    وی افزود: «متأسفانه به دلیل این که من و دکتر رفعت در خارج از کشور به سر میبریم ناچار شدیم قسمتهای مختلف این آلبوم را در شهرهای مختلفی به ضبط برسانیم. در این آلبوم نوازندگانی همچون استاد ارسلان کامکار،  کاوه معتمدیان،  نگار خارکن، لیلا شریفان، سعید میرزا زاده، روح الله کبیری، پیمان صحیحی، و علیرضا قاسمی ما را همراهی کرده اند.»

    شایان ذکر است که «رضا برون» به عنوان یک آهنگساز و نوازنده سنتور، آثار متعددی را با دو گروه موسیقی «مهرآوا» و «بزرگمهر» و با صدای خوانندگانی همچون «عارف رفعت» و «ایمان نوریان» در فضای مجازی منتشر ساخته است که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین رو به رو شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=90238
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *