×
×

مدیران اعتباری به جشنواره نمی دهند

  • کد نوشته: 89884
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • سامان احتشامی، آهنگساز و نوازنده پیانو درباره همکاری خانه موسیقی با سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: امسال سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود و من تا به امروز در ۲۸ نوبت از جشنواره موسیقی شرکت کرده ام و شاید با سابقه ترین نوازنده در این جشنواره باشم. احتشامی در ادامه […]

    مدیران اعتباری به جشنواره نمی دهند
  • سامان احتشامی

    سامان احتشامی

    سامان احتشامی، آهنگساز و نوازنده پیانو درباره همکاری خانه موسیقی با سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: امسال سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود و من تا به امروز در ۲۸ نوبت از جشنواره موسیقی شرکت کرده ام و شاید با سابقه ترین نوازنده در این جشنواره باشم.

    احتشامی در ادامه بیان کرد: من وظیفه خودم می دانم که در این جشنواره شرکت کنم و اصلا فرقی نمی کند چه کسی مسئولیت جشنواره را بر عهده دارد، کسی که مسئولیت جشنواره را بر عهده دارد مدیر است و هرکسی می تواند این سمت را قبول کند.

    این نوازنده تاکید کرد: این اقدام تاثیری در اجرا و روند جشنواره ندارد فقط مهم این است که ارتباط خوبی میان اعضای جشنواره و هنرمندانی که قرار است حضور داشته باشند شکل گیرد.

    این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران اعتباری به جشنواره نمی دهند و به نظر من مهم این است که بتوانیم به راحتی با یک مدیر و یا یک مسئول ارتباط برقرار کنیم.

    سامان احتشامی افزود: من با آقای نوربخش مخالفتی ندارم و فقط دوست دارم هنرمندان بتوانند اعتماد کنند، البته باید توجه داشته باشیم که در دوره های آینده جشنواره شرایط بهتری را دارد یا اینکه نسبت به گذشته تغییر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=89884
       
    برچسب ها سامان احتشامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *