×
×

در قالب برنامه‌ای با عنوان مشاعره کودک

  • کد نوشته: 89853
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • رها معتمد، ملقب به پروین معاصر تا دو هفته دیگر در قالب برنامه‌ای با عنوان مشاعره کودک به تلویزیون می‌آید. امیراسماعیل آذر، مجری برنامه مشاعره و استاد زبان و ادبیات فارسی در خصوص برنامه‌هایی که درحال حاضر با مضمون مشاعره روی لیست کاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته گفت: ما تا دو هفته […]

    در قالب برنامه‌ای با عنوان مشاعره کودک
  • ۱۷۹۳۷۵_۱۷۹رها معتمد، ملقب به پروین معاصر تا دو هفته دیگر در قالب برنامه‌ای با عنوان مشاعره کودک به تلویزیون می‌آید.

    امیراسماعیل آذر، مجری برنامه مشاعره و استاد زبان و ادبیات فارسی در خصوص برنامه‌هایی که درحال حاضر با مضمون مشاعره روی لیست کاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته گفت: ما تا دو هفته دیگر شاهد ضبط برنامه مشاعره کودک با حضور رها معتمد ملقب به پروین معاصر و فاطمه اشعاری خواهیم بود.

    وی افزود: معتمد که در سال‌های اخیر به دلیل استعداد ذاتی در حفظ اشعار و شرکت در برنامه‌های مشاعره و شباهت چهره‌اش به چهره پروین اعتصامی لقب پروین معاصر را به خود گرفته در مشاعره کودک به عنوان شرکت‌کننده و دستیار مجری حاضر می‌شود. این مجری برنامه‌های مشاعره اظهار داشت: برنامه «مشاعره کودک» با مشارکت تعدادی از کودکان و نوجوانان پنج تا ۱۵ ساله تولید می‌شود و روی آنتن شبکه آموزش می‌رود. خاطرنشان می‌شود پس از درخشش رها معتمد در برنامه‌های مشاعره و محافل و مراسم‌های ادبی نام وی پس از نام‌هایی همچون فاطمه، زهرا و ستایش در هفتمین مرتبه نامگذاری در کشور قرار گرفته و این امر به آن معنی است که خانواده‌ها برای نامگذاری نوزادان خود اقبال بیشتری به نام «رها» نشان داده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=89853
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *