×
×

با حضور چهره‌های هنری و استقبال دوستدارانش

  • کد نوشته: 89731
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۶ام مهر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • «امید حاجیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی هفته‌های گذشته در شهرهایی چون رشت، تبریز و بندرعباس به روی صحنه رفته بود، ۱۳ مهرماه در شهر تهران به اجرای برنامه پرداخت.
    +از نکات جالب توجه این کنسرت، نوازندگی محسن شریفیان با «نی انبان» بود که نوای سازش مخاطبین حاضر در سالن را به وجد آورد

    با حضور چهره‌های هنری و استقبال دوستدارانش
  • امید حاجیلی

    امید حاجیلی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «امید حاجیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی هفته‌های گذشته در شهرهایی چون رشت، تبریز و بندرعباس به روی صحنه رفته بود، ۱۳ مهرماه در شهر تهران به اجرای برنامه پرداخت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به سرپرستی گروه «انوشیروان تربتی‌نژاد» طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران برگزار شد و حاجیلی علاوه بر قطعات مشهورش چون «دلبر»، «ای داد»، «برای عاشقی دیره»، «افتاد» و «عاشقتم» تک آهنگ جدیدش با عنوان «باریکلا» که به تازگی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته بود را برای دوستدارانش اجرا کرد.

    در این کنسرت، هنرمندان سر‌شناسی چون «محسن شریفیان»، «وحید اسدالهی» و «حسین شریفی» در کنار دیگر اعضای ارکستر «حاجیلیتو» به هنرنمایی پرداختند که ناگفته نماند از نکات جالب توجه، نوازندگی شریفیان با «نی انبان» بود که نوای سازش مخاطبین حاضر در سالن را به وجد آورد.

    شایان ذکر است که امید حاجیلی در این کنسرت قطعه بندر عباسى «باغ مولوى» را به یاد زنده یاد «ناصر عبداللهى» خواند.

    هنرمندانی چون امین زندگانی و هسرش «الیکا عبدالرزاقی»، اشکان خطیبی، علی اوجی، سینا حجازی، میترا حجار، سام نورى در کنسرت سیزدهم مهرماه «امید حاجیلی» به عنوان مه‌مان حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=89731
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *