×
×

بنیامین: از‌‌ همان دوران کودکی بنیامین صدایم می‌کردند

  • کد نوشته: 89428
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • اکثر هواداران «بنیامین بهادری» باخبر هستند که «بنیامین» اسم هنری این خواننده پاپ است و در شناسنامه وی «وحید بهادری» عنوان شده است، با این همه وقتی چندی پیش «بنیامین» برای پایان دادن به شایعه‌های سفر کانادا، عکسی از ویزای این کشور منتشر کرد که طبق قانون هم مطمئنا اسم وحید بهادری بروی آن درج […]

    بنیامین: از‌‌ همان دوران کودکی بنیامین صدایم می‌کردند
  • ۸۷۰۰۵_۱۵۹اکثر هواداران «بنیامین بهادری» باخبر هستند که «بنیامین» اسم هنری این خواننده پاپ است و در شناسنامه وی «وحید بهادری» عنوان شده است، با این همه وقتی چندی پیش «بنیامین» برای پایان دادن به شایعه‌های سفر کانادا، عکسی از ویزای این کشور منتشر کرد که طبق قانون هم مطمئنا اسم وحید بهادری بروی آن درج شده بود، و همین موضوع باعث شد هوادارانی که جدیدا با این هنرمند آشنا شده‌اند از اسم «وحید» تعجب کنند و در صفحه شخصی وی سوالاتی در این زمینه از خود بهادری و دیگر دوستدارانش پرس و جو کنند!

    گفتنیست، خود بنیامین قبل‌تر‌ها در گفتگویی درباره این موضوع چنین توضیح داده بود: «این اسم هنری نامی است که خانواده برایم انتخاب کرده است. در واقع قرار بر این بوده که این نام به عنوان اسم شناسنامه ای‌ام ثبت شود اما به هر دلیلی این اسم توسط ثبت احوال به ثبت نرسید. پدرم اسم وحید را برایم انتخاب کرده اما از‌‌ همان دوران کودکی بنیامین صدایم می‌کردند. البته در مدرسه و دانشگاه من را با نام وحید می‌شناختند.»

    cha2-compressor

    https://musiceiranian.ir/?p=89428
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *