×
×

به دلیل عدم صدور مجوز

  • کد نوشته: 89129
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه «دنگ‌شو» مجوز کنسرت در شهرهای اصفهان و بوشهر را دریافت نکرد. گروه موسیقی «دنگ‌شو» که قصد برگزاری تور کنسرت در شهرستان‌های ایران را داشت، پس از اجرای موفق در شهر رشت، اجازه‌ی کنسرت در بوشهر و اصفهان را برای نیمه‌ی دوم ماه مهر، پیدا نکرد. سید علی میرمحمدی که تهیه‌کنندگی این تور را بر […]

    به دلیل عدم صدور مجوز
  • ۱۴۲۵۳۸۸۶۰۱۲۸۷_IMG_1452گروه «دنگ‌شو» مجوز کنسرت در شهرهای اصفهان و بوشهر را دریافت نکرد.

    گروه موسیقی «دنگ‌شو» که قصد برگزاری تور کنسرت در شهرستان‌های ایران را داشت، پس از اجرای موفق در شهر رشت، اجازه‌ی کنسرت در بوشهر و اصفهان را برای نیمه‌ی دوم ماه مهر، پیدا نکرد.

    سید علی میرمحمدی که تهیه‌کنندگی این تور را بر عهده داشت، با تایید این خبر گفت: متاسفانه گروه ما در حالی مجوز کنسرت در این دو شهر را دریافت نکرد که توضیح شفافی هم درباره‌ی عدم صدور مجوز اعلام نشد. با توجه به محدودیت زمانی و نزدیک بودن به ایام سوگواری بعید می‌دانم که این تور ادامه پیدا کند.

    «دنگ‌شو» نیز در صفحه‌ی اجتماعی خود نوشته است: «لغو دیدارتان، لغو سفر به شهرتان، لغو مهیا شدن معاشرت با خونگرمان بوشهر، غم‌انگیز است. بعد از کنسرت شیراز به دوستانمان که ساعت‌ها حرکت کرده بودند تا به شیراز و به کنسرت «دنگ‌شو» برسند، قول دادیم به زودی در بوشهر بخوانیم و بنوازیم و دنگ شویم. از یک ماه پیش تلاش کردیم تا امشب را در کنار شما باشیم و تا روزهای آخر امیدوار بودیم ولی متاسفانه موفق به دریافت مجوز نهایی نشدیم. امیدواریم «دنگ‌شو» به زودی در بوشهر هم مجاز شود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=89129
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *