×
×

از نگاه مسابقات بین المللى رهبرى ارکستر ژونس موزیکال بخارست؛

  • کد نوشته: 88827
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام مهر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • «آرش گوران» پس از دریافت لوح دیپلم افتخار از مسابقه رهبرى دریاى سیاه راهى مسابقات رهبرى ژونس موزیکال در بخارست شد و موفق شد در آن مسابقات در میان ٢٠ رهبر ارکستر جوان ارکستر قرار بگیرد.
    +گفته می شود «آرش گوران» پیشنهادات کارى متعددى دریافت کرده که پس از بازگشت به ایران به شرح آنها خواهد پرداخت!

    از نگاه مسابقات بین المللى رهبرى ارکستر ژونس موزیکال بخارست؛
  • آرش گوران

    آرش گوران

    «آرش گوران» پس از دریافت لوح دیپلم افتخار از مسابقه رهبرى دریاى سیاه راهى مسابقات رهبرى ژونس موزیکال در بخارست شد و موفق شد در آن مسابقات در میان ٢٠ رهبر ارکستر جوان ارکستر قرار بگیرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این مسابقات در دنیا از جایگاه و اهمیت ویژه اى برخوردار است و وابسته به یکى از بزرگترین فستیوال هاى موسیقى دنیا یعنی فستیوال جرج انسکو برگزار می‌شود، این فستیوال محل اجتماع چهره‌هاى ویژه موسیقى کلاسیک جهان است و راه یافتن به آن مستلزم توانایى و مهارت تخصصى بالایى براى هنرمندان سرتاسر دنیا است.

    «آرش گوران» پس از اجرای درخشان از بخشى از اثر پیچیده ى باله پرستش بهار از «ایگور ستراوینسکى» و قطعه راپسودى رومانیایى شماره ١ اثر «جرج انسکو» توجه اعضاى هیئت داوران این مسابقه را به خود جلب کرد و توانست به بخش دوم مسابقه صعود کند.

    سمفونى شماره ٢ اثر «بتهوون» و اثرى از آهنگساز مدرن رومانیایى «کنستانتین سیلوسترى» آثاریست که آرش گوران در بخش دوم مسابقه ارکستر فیلارمونیک جرج انسکو که جز بهترین و نامى ترین ارکسترهاى جهان به شمار مى آید رهبرى کرد.

    آرش گوران در میان ۵٠ رهبر از سرتاسر دنیا جز ٢٠ رهبر برگزیده جوان جهان از نگاه این مسابقات قرار گرفت و پیشنهادات کارى متعددى دریافت کرد که پس از بازگشت به ایران به شرح آنها خواهد پرداخت.

    شایان ذکر است در مرحله اول این مسابقه، رهبران زیادی از آمریکا، آلمان و روسیه که از جمله آنها می‌توان به دستیار یورى سیمونو وْ در ارکستر فیلارمونیک مسکو اشاره کرد، حذف شدند.

    https://musiceiranian.ir/?p=88827
       
    برچسب ها آرش گوران

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *