×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 88645
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام مهر ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logoکلیپ «اَوانِ نُه» از گروه «اَوان» در آستانه برگزاری کنسرت این گروه موسیقی که ۱۶ مهر ماه برگزار خواهد شد، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +نخستین آلبوم «اَوان» پس از ایام ماه محرم و صفر از سوی نشر موسیقی «نی داود» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • گروه موسیقی «اَوان»

    گروه موسیقی «اَوان»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کلیپ «اَوانِ نُه» از گروه «اَوان» در آستانه برگزاری کنسرت این گروه موسیقی که ۱۶ مهر ماه برگزار خواهد شد، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، علیرضا برزگر ضمن نوازندگی سنتور، آهنگساز این اثر است و دانیال جلالی در کنار نوازندگی ساکسیفون، تنظیم «اَوانِ نُه» را برعهده داشته است. حمید نعیمی (گیتار الکتریک)، مهرداد مهدی (آکاردئون)، میلاد مرادی (کمانچه)، رشاد شالپوش (عود و دیوان)، آرش ضرابی (کنترباس)، برزو بهرامی (پرکاشن) و فرید فرزیان پور (درامز) دیگر نوازنده های گروه هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین کارگردانی و تدوین این اثر برعهده حمید برزگر و یاسین ذاکر بوده است.

    گروه موسیقی «اَوان» که به تازگی اجرای موفقی را در فرهنگسرای نیاوران و در حاشیه جشنواره هنر برای صلح داشته است، قصد دارد نخستین آلبوم خود را پس از ایام ماه محرم و صفر از سوی نشر موسیقی «نی داود» روانه بازار موسیقی کند. «اَوان» در آلبوم خود برش‌هایی از زندگی را به مخاطبانش ارائه خواهد کرد، برش‌هایی که از دل اتفاقات جامعه و محیط ما بیرون آمده و در قالب موسیقی ارائه شده‌اند.

    شایان ذکر است که در آلبوم «اَوان» شاهد نگاهى گفتگو محور، همراهِ موسیقى هاى دیگر با محوریتِ موسیقى دستگاهى و مقامىِ ایران و کشف نشانه هاى مشترکِ آن با موسیقى سایر ملل خواهیم بود. گروه موسیقی اوان سنت و مدرنیته را به هم گره زده و مى توان این موسیقى را حقیقتى پنداشت که به دلیلِ تضادِ زیاد میان فرهنگ‌ها، به یک فانتزى بدل شده است.

    در ادامه می توانید کلیپ «اَوانِ نُه» از گروه «اَوان» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ «اَوانِ نُه»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=88645
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *