×
×

از سوی نشر موسیقی «نی داود»

  • کد نوشته: 87315
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «اَوان» که به تازگی اجرای موفقی را در فرهنگسرای نیاوران و در حاشیه جشنواره هنر برای صلح داشته است، قصد دارد نخستین آلبوم خود را پس از ایام ماه محرم و صفر از سوی نشر موسیقی «نی داود» روانه بازار موسیقی کند.
    +«اَوان» در آلبوم خود برش‌هایی از زندگی را به مخاطبانش ارائه خواهد کرد، برش‌هایی که از دل اتفاقات جامعه و محیط ما بیرون آمده و در قالب موسیقی ارائه شده‌اند

    از سوی نشر موسیقی «نی داود»
  • گروه موسیقی «اَوان»

    گروه موسیقی «اَوان»

    گروه موسیقی «اَوان» که به تازگی اجرای موفقی را در فرهنگسرای نیاوران و در حاشیه جشنواره هنر برای صلح داشته است، قصد دارد نخستین آلبوم خود را پس از ایام ماه محرم و صفر از سوی نشر موسیقی «نی داود» روانه بازار موسیقی کند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این گروه موسیقی علی برزگر نوازنده سنتور، حمید نعیمی نوازنده گیتار الکتریک، دانیال جلالی نوازنده ساکسیفون و کلارینت، مهرداد مهدی نوازنده آکاردئون، میلاد مرادی نوازنده کمانچه، آرش ضرابی نوازنده کنترباس، فرید فرزیان‌پور نوازنده درامز، رشاد شالپوش نوازنده عود و دیوان و برزو بهرامی نوازنده پرکاشن حضور دارند و آهنگسازی قطعات را حمید نعیمی دانیال جلالی علی برزگر انجام می‌دهند.

    «اَوان» در آلبوم خود برش‌هایی از زندگی را به مخاطبانش ارائه خواهد کرد، برش‌هایی که از دل اتفاقات جامعه و محیط ما بیرون آمده و در قالب موسیقی ارائه شده‌اند.

    شایان ذکر است که در آلبوم «اَوان» شاهد نگاهى گفتگو محور، همراهِ موسیقى هاى دیگر با محوریتِ موسیقى دستگاهى و مقامىِ ایران و کشف نشانه هاى مشترکِ آن با موسیقى سایر ملل خواهیم بود. گروه موسیقی اوان سنت و مدرنیته را به هم گره زده و مى توان این موسیقى را حقیقتى پنداشت که به دلیلِ تضادِ زیاد میان فرهنگ‌ها، به یک فانتزى بدل شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=87315
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *