×
×

فرزین با «کوله پشتی» آمد!

  • کد نوشته: 88340
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت فرزاد فرزین با عنوان نوستالژی‌ها به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و به همت شرکت “آوای دوران” در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. نوستالژهای فرزین در سالن میلاد در ابتدای این کنسرت عکس‌هایی از کودکی فرزین از نمایشگرهای داخل سالن منتشر شد و سپس فرزاد فرزین با اجرای قطعه “شراره” وارد سالن شد. […]

    فرزین با «کوله پشتی» آمد!
  • ۶۱۹۳۰_۶۳۵۷۸۷۴۵۲۶۳۵۵۷۶۲۸۰_mکنسرت فرزاد فرزین با عنوان نوستالژی‌ها به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و به همت شرکت “آوای دوران” در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

    نوستالژهای فرزین در سالن میلاد

    در ابتدای این کنسرت عکس‌هایی از کودکی فرزین از نمایشگرهای داخل سالن منتشر شد و سپس فرزاد فرزین با اجرای قطعه “شراره” وارد سالن شد. ده تا پانزده دقیقه از ابتدای این برنامه به نمایش کلیپ‌های قدیمی و نوستالژیک فرزاد فرزین که برای طرفدارانش خاطره انگیز بود اختصاص داشت.

    بعد از اجرای قطعات “من و تو”، “پشت صحنه” این خواننده رو به حضار گفت: با خواندن این قطعات متوجه گذر زمان می‌شوم و از آلبوم “شراره” خاطرات تلخ و شیرین بسیاری دارم‌. چرا که برای انتشار این آلبوم زحمات بسیاری کشیدم و نتایج آن زحمات بسیار شیرین بود.

    فرزاد فرزین با “کوله پشتی” آمد

    پس از اجرای قطعه ” به تو مدیونم” تیتراژ برنامه “کوله پشتی‌”، نوبت به آلبوم “شانس” رسید. با اجرای هریک از قطعات کلیپ آن قطعه نیز از نمایشگرهای داخل سالن پخش می‌شد.

    فرزین برای تک تک قطعات این کنسرت صحنه‌آرایی و نورپردازی ویژه در نظر گرفته بود که به نوعی احترام مخاطب به حساب می‌آمد.

    قطعات اجرایی

    “بیا بیا”، “نه”، “باتو” و قطعه “بچه” که بار‌ها در طول کنسرت حضار خواستار شنیدن ان بودند آغاز شد و با قطعات “دوریت” و “برگرد” از آلبوم شخصی و قطعه پرطرفدار “ماه عسل” ادامه یافت و با اجرای قطعه شاد “ای وای” از آلبوم شخصی به پایان رسید.

    اعضای ارکستر

    امیر میلاد نیک‌زاد (کیبورد)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، احمد امینی (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار اسپانیش)، سهراب رمضان‌زاده (درامز) و مهران خلیلی (رهبر گروه و نوازنده گیتار الکتریک).

    مهمانان ویژه

    یاحا کاشانی و علیرضا طلیسچی میهمان ویژه  این کنسرت بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=88340
       
    برچسب ها فرزاد فرزین

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *