×
×

سوم مهر ماه سال جاری

  • کد نوشته: 88219
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «برف» به سرپرستی و نوازندگی «محمدرضا امیرقاسمی» سوم مهر ماه امسال در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران کنسرتی را برگزار می کند.
    +محمدرضا امیرقاسمی از جمله هنرمندانی است که سال ها نزد استادان اردشیر روحانی و فرهاد فخرالدینی آموزش دیده

    سوم مهر ماه سال جاری
  • برف

    برف

    گروه موسیقی «برف» به سرپرستی و نوازندگی «محمدرضا امیرقاسمی» سوم مهر ماه امسال در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران کنسرتی را برگزار می کند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کنسرت گروه موسیقی «برف» به سرپرستی و نوازندگی محمدرضا امیرقاسمی سوم مهر ماه سال جاری در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران کنسرتی را برپا خواهد کرد.

    امیر قاسمی در کنسرت پیش روی خود آثاری از استادان رضا محجوبی، جواد معروفی، حسین دهلوی، انوشیروان روحانی، علی تجویدی، مهدی خالدی را اجرا می کند. سحاب تربتی و روزبه زرعی در قالب نوازندگان سازهای کوبه ای و محمدرضا امیر قاسمی به عنوان نوازنده پیانو گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

    محمدرضا امیرقاسمی از جمله هنرمندانی است که سال ها نزد استادان اردشیر روحانی و فرهاد فخرالدینی آموزش دیده و دارای مدرک کارشناسی ارشد آهنگسازی است. این هنرمند دی ماه سال گذشته نیز رسیتالی از قطعات بزرگان موسیقی ایران زمین را اجرا کرد که مورد استقبال علاقمندان به موسیقی کلاسیک ایرانی قرار گرفت .

    کنسرت گروه موسیقی «برف» جمعه سوم مهرماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=88219
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *