×
×

شاهین دلیوند: سورپرایزهای زیادی برای مردم دارم!

  • کد نوشته: 88130
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • عکاس خصوصی «مرتضی پاشایی» هم خواننده شد!

    شاهین دلیوند: سورپرایزهای زیادی برای مردم دارم!
  • Untitled-1-220x300بیش تر از ۱۰ ماه از فوت «مرتضی پاشایی» خواننده محبوب موسیقی پاپ می گذرد و پس از آن هر بار با مسئله جدید پیرامون این خواننده مواجه می شدیم، از داستان خواننده شدن «مصطفی پاشایی» تا انتشار آلبوم «اسمش عشقه» و «مستند مرتضی پاشایی» که همه آن ها باعث جلب نظر اذهان عمومی به این ماجرا ها می شد، اما این بار می خواهیم برای شما پرده از ماجرای جدیدی برداریم که خواندنش خالی از لطف نیست، «شاهین دلیوند» عکاس همیشه همراهِ مرتضی پاشایی قصد دارد تا به صورت مستقل به عرصه خوانندگی ورود پیدا کند.

    در ابتدا می خواهم روزمه ای در باره فعالیت های خودت در زمینه موسیقی و شکل گیری این هدف در ذهنت برای مخاطبان صحبت کنی:

    من از سن دوازده سالگی و به توصیه ی پدرم به کلاسهای ساز (سنتور) و آواز سنتی گرایش پیدا کردم  اما موسیقی سنتی روح من را ارضا نمی کرد به همین دلیل با اصرار خودم به ساز گیتار الکتریک روی آوردم و شروع به یادگیری این ساز کردم.

    تا اواسط دهه ۸۰ من با این ساز زندگی می کردم و تمام دنیای من پیرامون این ساز می چرخید تا این که به خدمت سربازی رفتم و به دلیل رشته ی تحصیلیم با حرفه گرافیک بیشتر عجین شدم و به گرافیک و عکاسی روی آوردم تا جایی که توانستم با بیشتر  خواننده های سطح اول ایران همکاری کنم، آشنایی بیشتر با سبک موسیقی این خواننده ها و حضور مداوم در کنارشان باعث شد بتوانم تجربه های زیادی کسب کنم و در خلوت تمرین های زیادی را روی صدایم انجام بدهم، برای اولین بار در سال نود و دو جرقه خوانندگی در ذهن من  زده شد،  زمانی که به دلیل سرما خوردگی مرتضی پاشایی برای کار جدیدش  با صدای خودم ماکت کار را اجرا کردم که با تعجب بسیار زیاد مرتضی همراه شد ، دلیل غافلگیری مرتضی هم شباهت زیاد صدای من به یکی از خوانندگان بزرگ ایرانی بود که مرتضی عاشق صدای آن خواننده بود. از همان موقع به صورت غیر رسمی با یکدیگر کار می کردیم و قرار هم نبود کسی بداند  که من  روزی  تصمیم خواننده شدن را دارم، مرتضی همواره  و حتی در آخرین کنسرت بعد از اتمام کار می گفت: «انشالله ازین به بعد برای ساخت آثار تو فعالیت می کنیم» و این جمله که هیچ گاه از ذهن من بیرون نمی رود: «تو جایت روی استیج است نه پایین استیج» ، بعد از فوت مرتضی من پیشنهاد های زیادی در زمینه ی عکاسی داشتم و هنوز هم دارم اما به یک باره با ویدیویی که در صفحه اینستاگرام خودم منتشر کردم احساس مردم رو نسبت به خودم حس کردم. یک شور عجیبی  که مردم خودشان من را به این سمت می بردند و بیشتر به ادامه راهم ترغیب می شدم .این فیلم در نا باوری کامل باعث شد اهل فن و دست اندر کاران موسیقی با من تماس بگیرند و من را به ادامه ی این کار تشویق کنند. در حال حاضر با اینکه اعلام میکنم هیچ اثری از من منتشر نشده  پیشنهادهای زیادی دارم. قطعا این لطف خداست، قرار شد بعد از پخش دومین کار درباره ی این پیشنهادات تصمیم قطعی بگیرم.

    آیا  قبل از این در زمینه موسیقی فعالیت رسمی داشتی؟

    خیر تاکنون در این حوزه فعالیت رسمی نداشته ام زیرا نه زمانش را داشتم و نه در این مقوله جدی بودم ، اما از سال هشتاد بندی (تلفیقی راک و سنتی) ساخته بودم و برای  سایر دوستان خواننده تنظیم می کردم و شعر می نوشتم.
    اما انشالا با نگاهِ خدا و حمایت مردم اولین اثر رسمی خودم را اواسط هفته ی آینده تقدیم مردم خواهم کرد.

    برنامه ی کاری آبنده ات چیست؟

    باید خدمتتان عرض کنم که فعلا میخواهم با دوستان عزیزی که کار میکنم سه قطعه را  آماده پخش کنیم.  اگر مردم دوست داشتند مشغول ساخت آلبوم می شویم، چون به خودم و نگاه خدا اعتقاد دارم و این جمله که  همواره جلوی چشم هایم هست”خداوند هرکس را که بخواهد عزیز میکند”
    انشالله در تمامی تک آهنگ ها از ترانه های خانم «الهام احصادی» و آهنگسازی دوست عزیزم  «مسعود سعیدی» و «رامین بی باک» و تنظیم و مسترینگ «حامد برادران» استفاده خواهم کرد.
    در آلبوم نیز  از همه دوستان سطح اول موسیقی از جمله ترانه سراها : «فرید احمدی»، «مهرزاد امیرخانی»، «مونا برزویی»، «سروش دادخواه» و  آهنگسازی «بنیامین بهادری»، «مهدی احمدوند»، «مسعود سعیدی»، «رامین بی باک» و تنظیم ها نیز توسط «حامد برادران»، «میلاد ترابی»، «پازل باند»، «محمد مجرلو» و دو سورپرایز خاص در آلبوم خواهم داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=88130
       
    برچسب ها شاهین دلیوند

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *