×
×

«بر می گردم» در بازار موسیقی کشور!

  • کد نوشته: 87423
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoدومین آلبوم مستقل «پیام صالحی» خواننده سابق گروه موسیقی «آریان» با عنوان «بر می گردم» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. در ادامه می توانید تیزر تصویری این آلبوم را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +«شراره فرنژاد» و «علیرضا طباطبایی» از دیگر اعضای گروه «آریان» نیز در این آلبوم حضور داشته و با «پیام صالحی» همکاری داشته‌اند

    «بر می گردم» در بازار موسیقی کشور!
  • آلبوم «بر می گردم»

    آلبوم «بر می گردم»

    موسیقی ایرانیان – نیوشا نازنین پور: دومین آلبوم مستقل «پیام صالحی» خواننده سابق گروه موسیقی «آریان» با عنوان «بر می گردم» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم ۱۴ قطعه دارد که بابک جهانبخش، مازیار فلاحی، شراره فرنژاد، ماهان بهرام خان، سینا شعبانخانی و میلاد باران کار ساخت ملودی‌های این اثر را برعهده داشته‌اند و کوشان حداد، شهاب اکبری، میلاد ترابی، حامد برادران، پیام هوشمند و انوشیروان تقوی تنظیم کننده‌های این اثر هستند، یاحا کاشانی، شراره فرنژاد و مهرزاد امیرخانی نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند.

    شایان ذکر است که «شراره فرنژاد» و «علیرضا طباطبایی» از دیگر اعضای گروه «آریان» نیز در این آلبوم حضور داشته و با «پیام صالحی» همکاری داشته‌اند.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید تیزر تصویری «بر می گردم» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تیزر تصویری آلبوم «بر می گردم»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=87423
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *