×
×

رضا مهدوی: در نظر دارم که خروجی‌های جشنواره‌ی موسیقی جوان را در قالب آلبوم منتشر کنم

  • کد نوشته: 87411
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۸ دیدگاه
  • رضا مهدوی اعلام کرد: در نظر دارم که خروجی‌های جشنواره‌ی موسیقی جوان را در قالب آلبوم منتشر کنم. این ناشر با اعلام این مطلب، گفت: موسسه‌ی ما همان‌طور که در سال‌های گذشته، آثار برگزیدگان جشنواره‌ی موسیقی فجر را در صورت تمایل شرکت‌کنندگان منتشر می‌کرد، اکنون نیز قصد دارد که این فرصت را به‌طور گسترده در […]

    رضا مهدوی: در نظر دارم که خروجی‌های جشنواره‌ی موسیقی جوان را در قالب آلبوم منتشر کنم
  • رضا مهدوی اعلام کرد: در نظر دارم که خروجی‌های جشنواره‌ی موسیقی جوان را در قالب آلبوم منتشر کنم.

    این ناشر با اعلام این مطلب، گفت: موسسه‌ی ما همان‌طور که در سال‌های گذشته، آثار برگزیدگان جشنواره‌ی موسیقی فجر را در صورت تمایل شرکت‌کنندگان منتشر می‌کرد، اکنون نیز قصد دارد که این فرصت را به‌طور گسترده در اختیار برندگان جشنواره‌ی موسیقی جوان قرار دهد.

    او ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید، در جشنواره‌ها نفرات اول تا سوم به‌عنوان برنده اعلام می‌شوند و این انتخاب، بر مبنای نظر داوران است. البته ما هم به نگاه داوران احترام می‌گذاریم و آن‌ها را دارای صلاحیت اخلاقی و علمی می‌دانیم، اما به هر حال همیشه درصدی خطا وجود دارد و من برای اجرای این طرح، نفرات اول تا ششم را به‌عنوان نخبه در نظر می‌گیرم و از آن‌ها حمایت خواهم کرد.

    مدیر موسسه‌ی «راوی آذر کیمیا» درباره‌ی هدف از این اقدام، گفت: بخش دولتی جشنواره‌هایی برگزار می‌کند که اتفاقا خیلی هم خوب هستند؛ اما به اهدای سکه و لوح ختم می‌شود و در نهایت این جوانان مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند. کسی به آن‌ها اعتنا نمی‌کند و گاهی مظلوم واقع می‌شوند؛ اما کمترین کاری که برای این جوانان می‌توانیم انجام دهیم، انتشار آلبوم برای آن‌ها است.

    وی اظهار کرد: می‌خواهم به‌طور شخصی بانی این کار شوم. شاید دیگران هم انگیزه پیدا کردند و به این حرکت پیوستند. البته این حرکت برای من توجیه مادی ندارد و یک کار معنوی است.

    مهدوی همچنین افزود: فرهنگ‌سازی در چنین عرصه‌ای، جدا از تبعات مادی و معنوی آن در جلب توجه مسؤولان برگزاری کنسرت‌های داخلی و بین‌المللی، می‌تواند انگیزه‌ی ماندگاری هرچه بیشتر را در بین استعدادها برای اثربخشی، خلاقیت و کار بهینه در ایران تقویت کند.

    به گزارش ایسنا، رضا مهدوی چند سالی است که آثار برگزیدگان جشنواره‌ی موسیقی فجر در بخش استعدادهای درخشان را به‌صورت آلبوم منتشر می‌کند و حالا قصد دارد که این طرح را در جشنواره‌ی موسیقی جوان پیگیری کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=87411
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *