×
×

مدیر موسسه ‘ترانه های شرقی’ گفت:

  • کد نوشته: 8658
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۲۳ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۶ دیدگاه
  • ‘محسن رجب پور’ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه ‘بنیامین بهادری’ پس از اجرای موفق خود در تهران قصد دارد کنسرت نوروزی خود را در کیش برگزار کند ، اظهار داشت: این خواننده پاپ در جشنواره نوروزی کیش در دو بخش اجرای برنامه خواهد داشت. وی با بیان […]

  • ‘محسن رجب پور’ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه ‘بنیامین بهادری’ پس از اجرای موفق خود در تهران قصد دارد کنسرت نوروزی خود را در کیش برگزار کند ، اظهار داشت: این خواننده پاپ در جشنواره نوروزی کیش در دو بخش اجرای برنامه خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه اغلب مسافران نوروزی حداقل یک هفته در کیش اقامت دارند، گفت: این خواننده در روزهای سوم و چهارم و ۱۱ و ۱۲ فروردین ماه در دو نوبت در کیش برای مخاطبانی که هفته اول و دوم در این جزیره اقامت دارند در سالن تالار شهر به روی صحنه می‌رود.

    مدیر موسسه ‘ترانه های شرقی’ افزود: ‘بنیامین بهادری’ در این کنسرت، منتخبی از آثار قبلی خود را برای دوستداران موسیقی پاپ اجرا خواهد کرد.

    رجب پور در ادامه اظهار داشت: همچنین امسال قطعات جدیدی از ‘بنیامین بهادری’ با عنوان ‘خط سوم’ و ‘هومان’ برای علاقه مندان موسیقی پاپ عرضه خواهد شد.

    وی افزود: بر همین اساس دوستداران و علاقه مندان موسیقی پاپ می توانند این دو قطعه جدید را به همراه ترانه ‘پرواز’ گروه آریان، از ۲۲ اسفند ماه بصورت رایگان از سایت موسسه دریافت کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=8658
       
    برچسب ها بنيامين

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *