×
×

در داوری نهمین جشنواره موسیقی جوان

  • کد نوشته: 86205
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • نهمین جشنواره موسیقی جوان از صبح امروز در بخش آواز دستگاهی به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این در حالی بود که به دلیل بیماری استاد محمدرضا شجریان که پیشتر به عنوان داور این جشنواره معرفی شده بود؛ حمید رضا نوربخش خواننده باسابقه کشور و مدیرعامل خانه موسیقی جایگزین استاد آواز ایران شد.
    +شهرام ناظری، علی اصغر شاه‌زیدی و نصرالله ناصح‌پور دیگر داوران بخش آواز این جشنواره هستند

    در داوری نهمین جشنواره موسیقی جوان
  • حمیدرضا نوربخش

    حمیدرضا نوربخش

    نهمین جشنواره موسیقی جوان از صبح امروز در بخش آواز دستگاهی به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این در حالی بود که به دلیل بیماری استاد محمدرضا شجریان که پیشتر به عنوان داور این جشنواره معرفی شده بود؛ حمید رضا نوربخش خواننده باسابقه کشور و مدیرعامل خانه موسیقی جایگزین استاد آواز ایران شد.

    نهمین دوره موسیقی جوان در بخش آواز از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در رده سنتی الف با حضور داوران این بخش متشکل از شهرام ناظری، علی اصغر شاه‌زیدی، نصرالله ناصح‌پور و حمید رضا نوربخش در تالار رودکی برگزار شد.

    در بخش آواز ۱۰ نفر از گروه سنی الف به اجرای برنامه پرداختند و آثاری را در دستگاه اصفهان، شوشتری، بیات ترک اجرا کردند. در میان اجراها هیات داوران نکاتی را به جوانان هنرمند گوش زد و از آنها می‌خواستند که آثار خود را در دستگاه‌های مختلف موسیقی ایرانی اجرا کنند.

    این بخش از جشنواره در حالی برگزار شد که علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از حاضرین این بخش از جشنواره بود و در کنار هیات داوران از اجراهای هنرمندان جوان این جشنواره دیدن کرد.

    لازم به ذکر است این جشنواره در بخش آواز دستگاهی رده سنی ب ادامه دارد و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ نیز گروه سنی ج در بخش آواز دستگاهی به رقابت خواهند پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=86205
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *