×
×

علی تفرشی و گروه «ایده» آلبوم «شبت خوش باد، من رفتم…» را منتشر می کند

  • کد نوشته: 85931
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • بازگشت خواننده «خانه سبز» پس از سالها دوری

    علی تفرشی و گروه «ایده» آلبوم «شبت خوش باد، من رفتم…» را منتشر می کند
  • علی تفرشی

    علی تفرشی

    آهنگساز و خواننده قدیمی موسیقی در کشور، پس ازسالها دوری، با حضور چهره های شاخص حوزه موسیقی، آلبوم جدید خود را روانه بازار خواهد کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، علی تفرشی که علاقمندان موسیقی او را با آثار پرخاطره ای همچون تیتراژ بیاد ماندندی سریال «خانه سبز» با بازی «خسرو شکیبایی» و بسیاری آثار دیگر به یاد دارند، تصمیم به انتشار آلبوم جدید خود گرفته است.

    جدیدترین آلبوم این هنرمند «شبت خوش باد من رفتم» نام گرفته و با حضور نوازنده های مطرح و سرشناس حوزه موسیقی کشور تهیه و تولید شده است.

    آهنگساز و تنظیم کننده هر ۹ قطعه این آلبوم خود «علی تفرشی» است و از اشعار و غزل های بزرگان ادبیات پارسی از جمله عطار، عراقی، سعدی، مولانا، ابتهاج در این اثر بهره برده شده است.

    گروه موسیقی تلفیقی «ایده» عنوانی ست که تفرشی برای گروه خود انتخاب کرده است. این گروه در سال ۱۳۸۷ توسط علی تفرشی تشکیل شد و همان سال با شرکت در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مقام اول را در بخش پاپ کسب کرد.

    گفتنی ست نوازنده ها و چهره های سرشناس موسیقی از جمله رضا تاجبخش، بهرام دهقانیار، بابک ریاحی پور، دارا دارایی، فیروز ویسانلو، امید حجت، هومن نامداری، همایون نصیری، بهنام ابطحی، آزاد میرزاپور، صدا صدیفی، داود ورزیده، بابک بنی حسینی، محمدرضا آقایی و … در این آلبوم ساز زده اند.

    از علی تفرشی تا کنون آلبوم هایی با نام های دیوانه شو،‌ شمارش،‌ تو کجائی همه عشق و تردید در بازار موسیقی عرضه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=85931
       
    برچسب ها علی تفرشی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *