×
×

به یاد زنده یاد «محمدرضا لطفی»

  • کد نوشته: 85910
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۸ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • طی دو تاریخ دوم و سوم شهریور ماه سال جاری، کنسرت گروه موسیقی «همنوازان چاووش» با آواز خوانی «مجتبی عسگری» و به یاد زنده یاد «محمدرضا لطفی» در شهر آبادهء فارس به روی صحنه رفت. این در حالی است که کنسرت این گروه در شیراز به دلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد.
    +عکسهایی از این کنسرت را در ادامه دنبال کنید

    به یاد زنده یاد «محمدرضا لطفی»
  • کنسرت مجتبی عسگری

    کنسرت مجتبی عسگری

    موسیقی ایرانیان: طی دو تاریخ دوم و سوم شهریور ماه سال جاری، کنسرت گروه موسیقی «همنوازان چاووش» با آواز خوانی «مجتبی عسگری» و به یاد زنده یاد «محمدرضا لطفی» در شهر آبادهء فارس به روی صحنه رفت. این در حالی است که کنسرت این گروه در شیراز به دلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد.

    مجتبی عسگری، آواز خوان نام آشنای موسیقی ایرانی در گفتگویی با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» با اشاره به استقبال گرم دوستداران موسیقی در شهر آباده از این کنسرت گفت: «این اجرا در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آباده، طبق برنامه ریزی های انجام شده طی دو شب به روی صحنه رفت که خوشبختانه اجراهای موفقی داشتیم و همچنین با استقبال دلگرم کننده مخاطبان خوبمان در این شهر مواجه گردید تا آنجا که خواهان تمدید این کنسرت برای شبی دیگر نیز شدند اما این امر به دلیل مشغله ها و برنامه هایی که در دست انجام داشتیم مقدور نبود. در مقابل این نظم و هماهنگی های خوب شهر آباده، کنسرت ما در شهر شیراز به دلیل بی برنامگی ها متأسفانه به روی صحنه نرفت.»

    وی افزود: «هسته اصلی گروه موسیقی همنوازان چاووش را هنرمندان شهر آباده تشکیل می دادند و دوستان دیگری از اصفهان، شیراز و یزد در همکاری با آنها، به هنرنمایی پرداختند و قطعات شناخته شده و ماندگار «سپیده» و «کاروان شهید» از چاوش های زنده یاد استاد لطفی که با همکاری استاد شجریان و استاد ناظری اجرا شده بود را تقدیم مخاطبان نمودیم.»

    مجتبی عسگری در پایان خاطر نشان کرد: «به همراه همنوازان چاووش قرار است که طی روزهای آینده در شهرهای یزد، بروجن و شهرکرد نیز به اجرای کنسرت بپردازیم که در صورت قطعیت اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

    در ادامه عکسهایی از این کنسرت را می توانید دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=85910
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *