×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 85348
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoویدئو کلیپ «آسمان چشمان تو» اثری از «سیامک صالحی» و بر اساس یکی از قطعاتی از آلبومی به همین نام، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +در این قطعه «سیامک صالحی» با سه تار و آواز، «آیدین احمدی» با وبلنسل و «همایون نصیری» با سازهای کوبه ای به هنرنمایی پرداخته اند

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • سیامک صالحی

    سیامک صالحی

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: ویدئو کلیپ «آسمان چشمان تو» اثری از «سیامک صالحی» و بر اساس یکی از قطعاتی از آلبومی به همین نام، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این قطعه «سیامک صالحی» با سه تار و آواز، «آیدین احمدی» با وبلنسل و «همایون نصیری» با سازهای کوبه ای به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین ملودی در گام همایون تعدیل شده میباشد که در قسمتی اشاره به مینور دارد، آهنگسازی و کلام قطعه از «سیامک صالحی» و تنظیم آن به طور مشترک از سیامک صالحی و آیدین احمدی بوده است. مدیریت فیلمبرداری و کارگردانی کلیپ نیز کاری از «امیر جنیدی» است.

    شایان ذکر است که آلبوم «آسمان چشمان تو» به خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی «سیامک صالحی»، چندی پیش توسط موسسه ی فرهنگی هنری «رهگذر هفت اقلیم» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    در ادامه می توانید ویدئو کلیپ «آسمان چشمان تو» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود ویدئو کلیپ «آسمان چشمان تو» با کیفیت بالا و بدون تگ تبلیغاتی

    + دانلود ویدئو کلیپ «آسمان چشمان تو» با کیفیت خوب

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=85348
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *