×
×

به دلیل آنچه «فورس ماژور» خوانده شده؛

  • کد نوشته: 85200
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۹ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۹ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت استاد «محمدرضا شجریان» که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود روز ۱۳ شهریورماه سال جاری (چهارم سپتامبر) در شهر استانبول ترکیه برگزار شود، لغو شد.
    +به زودی تاریخ جدید اجرای این برنامه به اطلاع مخاطبین خواهد رسید

    به دلیل آنچه «فورس ماژور» خوانده شده؛
  • استاد محمدرضا شجریان

    استاد محمدرضا شجریان

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت استاد «محمدرضا شجریان» که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود روز ۱۳ شهریورماه سال جاری (چهارم سپتامبر) در شهر استانبول ترکیه برگزار شود، لغو شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، سایت موسسه «دل آواز» که متعلق به استاد آواز ایران است، با اعلام این خبر درباره لغو کنسرت نوشته است: «قابل توجه هنردوستان گرامی، بدین وسیله به اطلاع میرساند، متاسفانه امکان اجرای «کنسرت محمدرضا شجریان و گروه شهناز» در استانبول به دلایل فورس ماژور در تاریخ معین فراهم نمیباشد. به همین دلیل تیم برگزاری کنسرت با سپاس بسیار از شما عزیزان بر آن شد تا اجرای این کنسرت را به تاریخ دیگری موکول نماید. از همین رو با پوزش از کلیه عزیزانی که اقدام به تهیه بلیط نموده اند تقاضا میشود از طریق فرم تماس موجود در  mohammadrezashajarian.com اطلاعات خود را شامل: نام کامل (مطابق بلیط خریداری شده)، تعداد بلیط، شماره سفارش، مبلغ پرداختی، ۴ رقم آخر کارتی که به وسیله آن پرداخت انجام شده، شماره تماس و شماره کارت و نام صاحب کارتی که تمایل دارند مبلغ به آن باز پرداخت شود را برای ما ارسال نمایند. لازم به ذکر است که به دلیل حجم بالای بلیط ها این باز پرداخت به صورت مرحله ای برای عزیزان واریز خواهد شد. همچنین از طریق رسانه های رسمی شرکت دل آواز و محمدرضا شجریان به زودی تاریخ جدید اجرای این برنامه به اطلاع شما عزیزان گرامی خواهد رسید.»

    شایان ذکر است که خبر برپایی کنسرت محمدرضا شجریان بازتاب‌های مختلفی در داخل کشور داشت و برخی خبرگزاری‌ها با انتشار گزارشی اعلام کرده بودند که ممنوع الفعالیت بودن این خواننده در ایران و برپایی کنسرت او در استانبول باعث می‌شود که ۱۱ میلیارد تومان پول از ایران خارج شود، البته ناگفته هم نماند طی هفته های گذشته هم برخی از گردشگران ایرانی که از طریق زمینی و مرز بازرگان به کشور ترکیه سفر کرده بودند، با حملات گروه‌های مخالف دولت این کشور مواجه شده بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=85200
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *