×
×

آلبوم «راه بی نهایت» به آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» و صدای «حسام الدین سراج» باز نشر شد

  • کد نوشته: 84763
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۴ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم «راه بی نهایت» با صدای «حسام الدین سراج» و آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» پیش از این از جانب نشر «نهاله رودکی» و پخش «تصویر سبز فردا» به طور گسترده منتشر شده و با استقبال مخاطبین رو به رو شده بود، اکنون برای بار دوم و با پخش رها (رهگذر هفت اقلیم) بازنشر شد. در ادامه می توانید پوستر این آلبوم به همراه یکی از قطعات این اثر به نام «فرهادکُش» که با اجازه صاحب اثر در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +این آلبوم با همکاری «اردشیرکامکار» و «شهرام میرجلالی» به عنوان همنوازان آواز به انجام رسیده است

    آلبوم «راه بی نهایت» به آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» و صدای «حسام الدین سراج» باز نشر شد
  • آلبوم «راه بی نهایت»

    آلبوم «راه بی نهایت»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولایی: آلبوم «راه بی نهایت» با صدای «حسام الدین سراج» و آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» باز نشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» این آلبوم که پیش از این از جانب نشر «نهاله رودکی» و پخش «تصویر سبز فردا» به طور گسترده منتشر شده و با استقبال مخاطبین رو به رو شده بود، اکنون برای بار دوم و با پخش رها (رهگذر هفت اقلیم) بازنشر شد.

    این اثر با صدای «حسام الدین سراج» و آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» و همکاری «اردشیرکامکار» و «شهرام میرجلالی» به عنوان همنوازان آواز به انجام رسیده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «راه بی نهایت» در دستگاه همایون و چهارگاه با اشعاری از حافظ و هوشنگ ابتهاج ساخته شده و اردشیر کامکار (کمانچه)، شروین مهاجر (کمانچه آلتو)، پاشا هنجنی (نی)، علی بهرامی فرد (سنتور)، شهرام غلامی (عود)، بابک غسالی (بربط)، ذکریا یوسفی (دف)، الیاس حمیدی (طبلا)، نوید افقه (تمبک و ضرب زورخانه)، میدیا فرج نژاد (تار، سه تار و بم تار)، ارسلان کامکار (ویولون)، امیر فتحی (ویلون و آلتو)، میثم مروستی (ویلون آلتو)، سینا جهان آبادی (ویلون آلتو)، علی جعفری پویان (ویلون آلتو)، آیدین احمدی نژاد (ویولن سل) وفرشید حفظی فر (ابوا) نوازندگان آن بوده اند.

    در ادامه می توانید پوستر این آلبوم به همراه یکی از قطعات آلبوم به نام «فرهادکُش» که با اجازه صاحب اثر در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «فرهادکُش» با صدای «حسام الدین سراج»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=84763
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *