×
×

با حضور فردین خلعتبری، کامبیز نوروزی، رامین صدیقی و فرزاد طالبی

  • کد نوشته: 84529
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • سومین نشست «گفتمان ضرب اصول» با حضور فردین خلعتبری، کامبیز نوروزی، رامین صدیقی و فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی)، روز یکشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
    +هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب و به دور از هر گونه عصبیت و تنش برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است

    با حضور فردین خلعتبری، کامبیز نوروزی، رامین صدیقی و فرزاد طالبی
  • کنسرت

    کنسرت

    سومین نشست «گفتمان ضرب اصول» با حضور فردین خلعتبری، کامبیز نوروزی، رامین صدیقی و فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی)، روز یکشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این نشست به موضوع «بررسی مشکلات کنسرت‌ها (اجراهای زنده)» اختصاص دارد که طی آن مسائلی چون نحوه صدور مجوز‌ها، ضمانت اجرایی مجوزهای قانونی، لغو کنسرتهای مجوزدار، هزینه‌های دریافتی از سوی اداره اماکن، اجاره‌های گزاف سالن‌های کنسرت و بسیاری مسائل مربوط به این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    در این جلسه فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی)، فردین خلعتبری (موسیقیدان و آهنگساز)، کامبیز نوروزی (حقوقدان) و رامین صدیقی (تهیه کننده) حضور خواهند داشت و پیرامون موضوع مورد بحث سخن خواهند گفت.

    پیش از این دو جلسه «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» برگزار شده است.

    شایان ذکر است که هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب و به دور از هر گونه عصبیت و تنش برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست اندرکاران اینجامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفیشان حرکت کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=84529
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *